miercuri, 8 februarie 2017

MERYLIN MONROE I Cercetari in lumea nevazuta


Bucureşti, 16 noiembrie 1965 MERYLIN MONROE - artistă americană - rătăcitoare Am vrut să cunoaștem esența actriței americane Merlyn Monroe, care s-a sinucis, tânără fiind și plină de glorie într-o beție narcotică.

 Veronica: - Da! Apare… vai săraca… ce îmbătrânită e!... Și când te gândești ce frumusețe de femeie era…acum nu e deloc frumoasă...nimic din ce a fost nu mai are sărmana… mi-e milă de ea… cred că e amărâtă rău. 

George: - Fii binevenită Merylin!... 

Merylin: - Vă mulțumesc!... Vă mulțumesc că mi-ați prilejuit câteva clipe de recreere. Ce bine e la voi! 

George: - Dar unde ești, că ți se pare bine la noi? Merylin: - Nicăieri!... Rătăcesc căutând un loc și nu găsesc. Nu știu să să spun pe unde umblu… 

George: - Ce bucurie ai? 

Merylin: - Nici una! George: De ce nu cauți să stai lângă unii oameni? 

Merylin: - Ce să iau de la ei? Vaete, suspine, alergări? Unde sunt eu toți aleargă, toți se tânguiesc… Doresc să aibă un loc stabil și nu-l au… Am blestemat că nu am un loc unde să mă odihnesc… blestem și acum și acest blestem mă sfâșie, mă chinuie și mai mult, pentru că tot pe mine se întoarce.

 George: - Și nu poți cel puțin să taci? 

Merylin: - Ce mult face omul cu mintea întreagă pe pământ! Cum poate să urce scări nebănuite și neînchipuite de ei în viață… 

George: - Ai fost frumoasă și iubită și tu Merylin.

 Merylin: - La ce mi-a folosit? George: - Filmele tale și acum se văd pe ecrane… 

Merylin: - Nu mi-aduc nici un folos… Nu mă ajută cu nimic… 

George: - Vrei să ne arăți culorile de bază? 

Merylin: - Ce culori să mai vezi la mine… o rătăcită, o nenorocită… ni mă mai face să le văd și eu, că mă sfâșie… 

George: - Bine, nu le arăta… 

Merylin: - Eu am fost cea mai săracă de pe pământ, că n-am avut mintea întreagă… 

George: - Te poți duce Merylin!" Cercetari in lumea nevazuta, George Vasii 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu