luni, 6 februarie 2017

MAHOMED I Cercetari in lumea nevazuta



Bucureşti, 23 iulie 1977 M A H O M E D (570-632)
 Întemeietorul islamismului - argintiu cu triunghi pe frunte - Stratul VI.

Am cerut binecuvântarea Părintelui Ceresc pentru a discuta cu întemeietorul religiei islamice, „Profetul lui Allah”, Mahomed.

Veronica: - S-a deschis Drumul de Lumină… disting două persoane: primul este Calemnis, prietenul nostru, cel de-al doilea este pesemne invitatul nostru Mahomed… 

Nu-i prea bătrân… este îmbrăcat ca un roman, înfăşurat într-o pânză albă, are o mică barbă… părul scurt, expresie de om bun, blajin, ager în priviri şi foarte vioi… Parcă ar fi mai mult oştean decât prooroc…I-am salutat. 

Calemnis: - În numele Tronului de Lumină, cer binecuvântare pentru voi, copii şi prietenii mei! Vorbiţi cu invitatul vostru! 

Mahomed: - Allah cel ce stă pe Tronul de Lumină să vă dea vouă pace şi putere, iar eu vă îmbrăţişez pentru simpatia ce o aveţi faţă de mine! 

Mulţumesc că aţi avut pentru mine drag să deschideţi drum. Am mare plăcere de a vorbi cu voi. Această plăcere mi-a deschis-o simpatia voastră pentru mine. 

Cei care primesc radiaţii din lumea biruitoare, nu mai au graniţe între ei ca neam şi religie, aşa cum e de fapt în Lumea Biruitoare.

Deşi la noi suntem familii de acelaşi gând şi lucru, de acelaşi neam, totuşi graniţe nu există. Plăcerea şi voia bună predomină peste toţi, de aceea voi fiind captivaţi în raza lucrătoare universală, chemaţi din toate religiile, pentru a vă îmbogăţii în cunoştinţe de la fiecare. 

Vă daţi voi seama că primiţi puţin? Este foarte mult că pătrundeţi în necunoscut şi aceasta este cea mai frumoasă înălţare care desfată cel mai mult spiritul. 

Spun asta ca unul care am trăit când am fost pământean ca voi. Prin pătrundere şi înălţare, am putut pune peceţile plăcute Celui care îmi deschidea şi mie drum liber să văd, să aud şi să înţeleg pentru poporul din care mă trăgeam şi pentru toţi aceia care vor crede prorociilor mele. 

George: - Înţeleg că şi tu ai fost medium, din moment ce ai văzut şi ai auzit spirite. 

Mahomed: - Da! Am fost un medium care am primit mesagii înalte, iar discipolii mei mi-au zis „Profetul lui Allah”, cum bine ştiţi şi voi.

 De ce? Pentru că vedeau că prin mine Allah îşi trimite voia Lui între oamenii pământeni. 

Nu m-a ucis nimeni, dar am suferit destul. Suferinţa e dulce când o accepţi pentru Allah şi pentru semenii tăi. 

Capitala poruncă a lui Allah, a fost iubirea celui de lângă tine, celui căzut pe cale, iubirea celui străin de tine şi pentru că am ascultat ca un devotat rob supus, am primit de la Allah trecere între mulţi alţi lucrători în lumina adevărului şi în binele semenilor. 

Acum mă desfătez în – aşa cum voi numiţi – Stratul VI, cu toţi aceia care au lucrat cu prisosinţă la cele poruncite de Allah prin mine şi cei care nu s-au ridicat unde eu sunt, mă pot coborî eu cu plăcere între ei, ducându-le din minunatul climat în care mă găsesc, ca o cinste, ca un răspuns al înţelegerii şi acceptării celor scrise de mine. 

Merg până în Stratul III, pentru că esenţa mea a fost iubirea şi caut şi acum să-mi manifest iubirea faţă de cei ce nu s-au ridicat la nivelul meu, dar totuşi au lucrat şi ei în respect şi iubire faţă de semeni… 

George: - Totuşi urmaşii tăi au abuzat de religia pe care le-ai lăsat-o şi s-au dedat la crime şi jafuri. Nu numai ţara noastră, dar şi alte ţări, au avut de suferit secole de-a rândul de pe urma jafului practicat de adepţii tăi. 

Mahomed: - Eu nu am propovăduit niciodată furturi şi jafuri. Acesta a fost abuzul făţarnicilor şi impostorilor, care sub pretinsa credinţă în Allah, singurul Dumnezeu adevărat, îşi manifestau dorinţele lor de stăpânire şi înavuţire.

Nu numai mahomedanii au dus războaie în numele lui Allah, şi în numele lui Hristos, aşa zişi creştini au jefuit şi subjugat alte popoare, prădându-i şi răpindule libertatea sub masca încreştinării. 

George: - Dorim acum să-ţi vedem culorile de bază! 

Veronica: - Alb argintiu, cu un triunghi mare pe frunte, cu latura de cca. 20 cm. În mijlocul triunghiului străluceşte un punct luminos… 

George: - Dorim să ştim câmpul luminii. 

Calemnis: - La metrul vostru, Mahomed are 1,85 m, rază de acţiune luminică. 

George: - Vă mulţumesc prea iubiţii noştri!" 

Cercetari in lumea nevazuta, George Vasii 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu