sâmbătă, 20 aprilie 2019

YA-RA surioara mea de pe Planeta RA - Nicoleta Pasat




" In taberele de initiere am cunoscut-o pe sora mea de pe PLANETA RA, YA-RA. Desi ne cunosteam din 2007, ceea ce ne-a facut sa retraim cateva dintre vietile anterioare a fost o intamplare legata de un tablou. Colega mea de cabinet a primit un tablou cu imaginea lui TUTANKHAMON. 
Am tresarit. " Ce cauta acest tablou aici? " ma gandeam eu. Colega mea a primit acest tablou si gandindu-se ca nu se potriveste cu mobilierul casei sale mi l-a adus la birou. Am luat tabloul in brate si-l tot asezam intr-un loc sau altul, parca nu-i gaseam locul. 
Privesc atenta la figura din tablou care imi transmite : " Nu ma atarna pe un perete, eu sunt viu, sunt in preajma ta si fac parte din familia ta spirituala." I-am simtit forta care m-a cutremurat. 
Cu mainile tremurande am asezat tabloul pe birou. Am rugat colega mea sa duca tabloul unde doreste ea, pentru ca nu-i gaseam locul in cabinet. Am uitat de intamplare si am plecat in tabara de initiere din RARAU.
 O colega din tara a avut o traire deosebita ai m-a cautat sa-mi povesteasca trairea ei. Intrase in contact telepatic cu ASHTAR SHERAN. 
Ea citise cartea mea MISTERUL PASARII MAIESTRE, in care am povestit de intalnirea mea cu navele spirituale si a simtit ca o pot ajuta, avea nevoie de o confirmare. 
A inceput sa-mi povesteasca si deodata, cum priveam in ochii ei m-a trecut un fior pe care-l mai traisem candva. 
Privirea ei imi aducea aminte de ceva. Am tresarit emotionata, era emotia pe care o percepusem cand tinusem in maini tabloul lui TUTANKHAMON. 
O privesc atenta si ii spun " Draga mea, ai in tine o forta si o putere extraordinare! Manifest-o ! Ai incredere in tine!" .Am ramas apropiata de ea, simteam ca ne leaga mai multe vieti impreuna si imi facea bine prezenta ei. 


Tineam legatura telefonic, locuiam in orase diferite. Ne-am dat intalnire la tabara de la SARMISEGETUZA.
Am urcat amandoua cu masina pana la sanctuar si pana au ajuns colegii cu tractorasele, am MEDITAT impreuna pe SOARELE de ANDEZIT. 
VALURI de ENERGIE curgeau peste noi. Ne-am asezat impreuna pe DISCUL SOLAR. Binecuvantarea acelui FLUX puternic de ENERGIE care venea peste noi ne-a ajutat sa ne ridicam vibratiile si am retrait amandoua secvente din VIETILE ANTERIOARE.
Am fost SURORI pe PLANETA RA. Ea era sora mea mai mare si ma iubea enorm, ma ocrotea. Mama noastra era cea care acum ne-a reunit la SCOALA INITIERII ASTRALE. 
Am plans amandoua ca niste copii. Plangeam de bucuria regasirii dupa mii de ani. Retraiam impreuna secvente din viata cand faceam parte din aceeasi familie. 
Cu siguranta ne-am propus sa ne intalnim, sa lucram impreuna, sa raspandim LUMINA, sa facem parte din familia spirituala. Odata ce reusesti sa rupi lanturile KARMEI, sa te inalti spre LUMINA, te detasezi de familia de rudenie si cauti FAMILIA SPIRITUALA, cu care cresti impreuna si-ti inalti sufletul.
Am plecat din sanctuar si mult timp m-am tot gandit la sora mea de pe RA, VIBRATIA acelui loc SARMISEGETUZA ne-a ajutat sa accesam ENERGIA de ACASA din IMPARATIA LUMINII. Am fost binecuvantate de FORTELE LUMINII iar prin aceasta binecuvantare am fost ajutate sa retraim secventele din alte intrupari.
 Este emotionant sa retraiesti secvente din alte vieti, sa ai confirmarea ca NU ESTI CORPUL CARE SE VEDE, ci SPIRITUL NEMURITOR, AFLAT LA SCOALA VIETII TERESTRE PENTRU EVOLUTIE.
Asa realizezi ce ti se intampla atunci cand intalnesti o anumita persoana, desi o vezi poate pentru prima data in aceasta viata, o simti atat de apropiata sufletului tau.
Sora mea mi-a povestit fericita de momentele de inaltare sufleteasca traite in sanctuarul dacic. Inainte de a veni la SARMISEGETUZA i s-a comunicat in plan subtil ca trebuie sa stea noaptea in sanctuar, pe SOARELE de ANDEZIT.



 La miezul noptii, se aflau in sanctuar cateva persoane. Ea a simtit sa se aseze in CENTRUL SOARELUI de ANDEZIT inconjurata de celelalte persoane. A intrat in spirit in interiorul Pamantului unde s-a vazut purtand coroana pe cap. 

I-a aparut ZAMOLXE si a vazut un CRISTAL mare, transparent ce semana cu o FLOARE de NUFAR inchisa. A fost indemnata de ENTITATILE care supravegheau aceasta lucrare sa aduca acest cristal la suprafata Pamantului, in CENTRUL SOARELUI de ANDEZIT.
 L-a adus mental la suprafata si dupa cateva minute a avut intentia sa il duca inapoi, dar i s-a comunicat sa ramana la suprafata spre binele omenirii.
Chiar a doua zi, MELFIOR RA a venit cu grupul la sanctuar si a spus ca vom face impreuna exercitiul de TRANSMUTARE a KARMEI PE SOARELE de ANDEZIT. 


Astfel, fiecare participant din tabara de initiere, a avut posibilitatea sa stea in CENTRUL SOARELUI de ANDEZIT si sa intre in contact cu ENERGIA CRISTALULUI adus la suprafata.
M-am intalnit cu sora mea, YA-RA, intrucat avem impreuna de lucru in planul fizic si facem parte din GRUPUL de LUMINATORI ai ROMANIEI care trebuie sa conlucreze pentru IMPLINIREA PLANULUI DIVIN " NICOLETA PASAT, REVELATII

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu