sâmbătă, 20 aprilie 2019

Scopul reincarnarilor - William Buhlnam



" NOTA de JURNAL, 14 Martie 1991 Simt vibratiile specifice si ma indrept spre usa. Din obisnuinta emit cererea pentru o mai buna vedere: CLARITATE ACUM! Acuitatea mea este extrem de buna si in mod spongan rostesc cu voce tare: " INAINTEZ SPRE INTERIOR! " 
Experimentez o miscare rapida pret de cateva clipe si ma opresc brusc. Intreaga mea fiinta este inundata brusc de o LUMINA LICHIDA. 
Ma simt extrem de linistit si de familiar. Un sentiment cald de iubire totala ma inconjoara. Pe masura ce ma focalizez toate intrebarile mele devin clare.
 O simpla cerere imi umple CONSTIINTA. DORESC SA IMI VAD PROPRIA VIATA. Instantaneu imagini foarte clare imi apar in fata. O serie de imagini tridimensionale se extind si se desfac in fata mea. 
Sute, apoi mii, zeci de mii de imagini imi apar chiar in fata ochilor. Intuitiv stiu ca fiecare imagine este despre mine. 
Imi focalizez atentia asupra uneia. Imaginea este vie. Sunt un baietel mic care poarta tunica si sandale, podelele si peretii sunt de piatra si marmura. 
Acela sunt eu, acum 2000 de ani. 
Nu sunt nici socat nici surprins, par doar sa stiu. 
Precum amintirea unui eveniment de multa vreme uitat, acest moment din timp trece cu rapiditate prin fata mea. 
Apoi imi retrag atentia si privesc celelalte imagini numeroase care prin viata in fata mea. Fiecare reprezinta viata mea, unele pe Pamant, altele aparand in alte dimensiuni subtile ale Universului.
Pe maaura ce privesc aceste evenimente, ele par sa capete sens, fiecare EVENIMENT, fiecare VIATA a reprezentat un pas necesar, fiecare dintre ele a dus la indeplinirea unui SCOP bine definit.
 Precum piesele unui puzzle, fiecare imagine capata locul ei precis, fiecare contribuie la un intreg. Fiecare imagine, fiecare experienta a fost NECESARA pentru a crea CEEA CE SUNT EU ASTAZI. 
Dintr-odata sunt coplesit de maretia si INTELEPCIUNEA a tot ceea ce vad. Vad BINELE si RAUL, vad BIRUINTELE si INFRANGERILE. 


Imi vad nenumaratele PUNCTE SLABE , greseli si de asemenea ocazionalele PUNCTE TARI. 
Brusc am revelatia faptului ca sunt martorul propriei evolutii de-a lungul MIILOR de ANI de EXISTENTA. 
Fiecare INCARNARE SPECIFICA a reprezentat o ETAPA, o EXPERIENTA EVOLUTIVA. Fiecare existenta s-a construit pe baza celei anterioare.
Ma cuprinde un sentiment de mare bucurie pe masura ce inteleg necesitatea suferintelor si nenorocirilor. Fiecare provocare a reprezentat o ocazie minunata de a invata ceva, mi-a oferit cadrul necesar pentru A EVOLUA. Inteleg INTELEPCIUNEA acestui fenomen in ansamblu. 
EU SUNT in acelasi timp si MAESTRUL si DISCIPOLUL, sunt REGIZORUL, SCENOGRAFUL si ACTORUL PROPRIEI VIETI.
Am o mare REVELATIE.
 Singura modalitate de a afla si de a intelege un lucru cu siguranta este SA IL EXPERIMENTEZI PE PROPRIA PIELE. Orice mai putin de atat este pura speculatie. 
Adevarul gol golut devine evident. VIATA IN PLANUL FIZIC ESTE O SCOALA INTERACTIVA, UN TEREN PROPICE DE ANTRENAMENT PENTRU EVOLUTIA SUFLETELOR.
Imi privesc fasniat viata care se desfasoara in fata ochilor mei. 
Nenumarati ani si nenumarate experiente au contribuit astazi la ceea ce sunt eu astazi. 
EXPANSIUNEA IN TIMP A FOST NEIMPORTANTA. Imi dau seama CA SUNT NEMURITOR si ca TIMPUL NU ARE NICI O VALOARE. 
Ca si SUFLET, ca si CONSTIINTA PURA, nu am nevoie de nici un instrument artificial cum este timpul, pentru a-i masura durata.
Ca si SPIRIT DIVIN, NU IMBATRANESC NICIODATA si NICI NU MA DETERIOREZ, DOAR CRESC IN CUNOASTERE si EXPERIENTA.
Fiecare din explorarile mele din planul fizic, mi-au marit CUNOASTEREA. 
Fiecare calatorie fizica mi-a marit VIZIUNEA si aprecierea asupra vietii. Fiecare experienta fizica mi-a oferit ocazia sa ma dezvolt, sa evoluez, oportunitatea de a-mi exprima CALITATILE INTERIOARE, CAPACITATILE de IUBIRE, UMILINTA, RABDARE si PUTERE. 
Sunt profund impacat de simplitatea acestor lucruri. Toate au un sens: EXPERIENTA DA NASTERE INTELEPCIUNII. 

Timpul este irelevant. Adanc, in interiorul nostru, noi inregistram cu fidelitate toate experientele. 
Fiecare EVENIMENT, fiecare MOMENT, toate acestea sunt inregistrate in SUBCONSTIENTUL nostru. 
Pe maaura ce privesc FILMYUL VIRETII MELE, imi dau seama ca evenimentele din planul fizic au fost doar o mica parte a intregului. 
EU AM TRAIT IN NENUMARATE LUMI SI AM LUAT NENUMARATE FORME.
Ma cuprinde un sentiment de COMPASIUNE in momentul in care imi dau seama care este SCOPUL de fapt. Intregul Univers fizic si subtil este o SCOALA de ANTRENAMENT pentru EVOLUTIA SUFLETELOR. 
Vad cu o mare claritate scoli din interiorul altor scoli, dimensiuni in interiorul altor dimensiuni, toate servind la crearea unui univers propice pentru INVATARE INTERACTIVA. 
Fiecare nivel energetic al U iversului serveste unui scop bine definit. Fiecare dintre acestea ofera anumite provocari si oportunitati specifice pentru crestere si evolutie.
SCOPUL si MENIREA imi sunt foarte clare: sunt MARTORUL EVOLUTIEI CONSTIINTEI MELE, al evolutiei fiintei mele de-a lungul timpului. 
CONSTIINTA mi se umple de IUBIRE si RECUNOSTINTA, pentru prima data in viata mea totul are un sens foarte clar. 
In acel moment ma reantorc in corpul fizic, plin de un SENTIMENT CALD de IUBIRE si de CUNOASTERE ce imi radiaza din toate celulele corpului. 
Pentru prima data inteleg care este menirea mea si cauza pentru care eu exista.
De fiecare data cand m-am dedublat am continuat sa examinez toate formele subtile pe are le-am intalnit. 
La inceput acestea imi aparea ca niste IMAGINI HOLOGRAFICE cu continut. La o analiza mai atenta am descoperit ca acestea erau la fel de reale si solide precum materia fizica. 
Aceste obiecte din plan subtil pareau sa fie formate dintr-o matrice de energie rafinata in loc de energie moleculara.
Timp de multi ani nu am inteles implicatiile, insa pe masura ce mi-am continuat experientele, mi-am dat seama ca insasi viata fizica sau subtila este interconectata. 
In plus am descoperit ca fiecare obiect din jurul nostru exista in mai multe planuri vibrationale simultan. De asemenea, tot ce exista in jurul nostru, exista in acelasi timp intr-un univers subtil paralel. 
Chiar daca ochii nostri sunt capabili sa vada doar rezultatul molecular, grosier al energiei, materia fiinteaza mai departe intr-un continuum de energie subtila dincolo de vederea noastra fizica.
Fiecare forma exista in mod independent de planul fizic, insa este interconectata de acesta prin intermediul frecventei sale interne de VIBRATIE, asa cum particulele de lumina si valurile de lumina sunt interconectate si exista precum o singura unitate de energie. 
Materia exista ca un continuum de energie ce se exoansioneaza dincolo de limitele crude ale vederii noastre fizice.
 Aceasta descoperire importanta explica existenta tuturor formelor si materiilor care se gasesc in toate planurile subtile ale unversului. 

Aceasta explica natura MULTIDIMENSIONALA a orice descoperim cand suntem dedublati. De exemplu atunci cand analizam lumi a din planul fizic, noi vedem doar o mica parte a spectrului electromagnetic. 
Totusi fiecare din noi este scaldat in permanenta intr-o mare de vrecvente de radiatii: raze X, infrarosii, unde radio si microunde.
Asa cum lumina fizica nu este doar formata din particule de energie ci este si manifestarea temporala a undei energetice sub forma de particula, tot astfel si intregul univers fizic nu este doar energie moleculara, ci un continuum de frecvente energetice care se extind mult in inima UNIVERSULUI MULTIDIMENSIONAL.
Totul in jurul noatru este MULTIDIMENSIONAL, existand in SIMULTANEITATE in diferite planuri energetice vibrationale ale Universului. 
Toate aceste dimensiuni energetice coexista in timp si spatiu de exemplu UNDE RADIO, MICROUNDE, RAZE X, LUMINA VIZIBILA, fiecare avand propria FRECVENTA de VIBRATIE." William Buhlman, Aventuri dincolo de limitele corpului fizic


SUA: https://www.amazon.com/HoMe-Tree-Life
Marea Britanie: https://www.amazon.co.uk/HoMe-Tree-Life
Italia: https://www.amazon.it/Home-at-Tree-Life-English
Germania: https://www.amazon.de/HoMe-Tree-Life
Franța: https://www.amazon.fr/HoMe-Tree-Life
Spania: https://www.amazon.es/HoMe-Tree-Life

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu