duminică, 14 aprilie 2019

Poarta catre Univers - Nicoleta Pasat

POARTA CATRE UNIVERS - NICOLETA PASAT " In 3 iunie 2008, a ajuns in ainile mele cartea " TAINA KOGAIONULUI, MUNTELE SACRU AL DACILOR". Am simtit VIBRATIA acestui munte sacru si deodata apare pe ecranul meu mental SFINXUL.

Am simtit chemarea lui si in inima mea s-a nascut dorinta de a ajunge in Bucegi, la SFINX. Am povestit cu sotul meu, iubitor de munte si mi-a promis ca vom merge impreuna la SFINX. Ne-am tot luat cu alte activitati cotidiene si am tot amanat sa mergem in Bucegi.....

Am plecat din Sibiu catre SFINX 8 persoane din Bucureati au venit 4 si am realizat ca acolo sus s-a randuit sa fim un grup de 12 persoane, sa ne intalnim asemeni initatilor si sa lucram impreuna.

Cand am ajuns in Imparatia muntilor m-am simtit libera. Cata frumusete si maretie! Simteam ca sunt o particica din tot ce ma inconjoara, aveam sentimentul ca apartin acelui loc.

Ne-au intampinat BABELE si SFINXUL. Ne-au preluat ENTITATILE ce LUMINA care ne-au condus spre Varful Omu, mergeam cu ruxacul in spate, urcand agale , minunandu-ma incontinuu. Eram atat de aproape de CER, atat de aproape de casa, de Dumnezeu.

Ajunsi pe Vf. OMU am cautat un platou micut sa facem impreuna meditatia si iata-ne impreuna un grup de 12 persoane, sus pe Vf. OMU, pregatiti sufleteste sa lucram impreuna. In 3 septembrie ne-am i tal it pe Muntele sacru al dacilor, KOGAIONUL!

Ne-am prins de maini, am facut CERCUL si imediat in mijlocul noatru a venit INVATATORUL NOSTRU, DOMNUL IISUS. Ne-a invaluit in LUMINA Sa, in IUBIREA Sa. Simteam ca fiecare din noi era o particica din DOMNUL IISUS.

Inimile noastre bateau in ritmul i imii lui IISUS. Aveam sentimentul ca eram toti UNA. Eram inconjurati de INGERII LUMINII care formasera un CERC de LUMINA in jurul nostru. Il percepeam ca pe un simbol de LUMINA si PROTECTIE.

Deodata, deasupra noastra soseste NAVA lui ASHTAR SHERAN. I-am spus fericita Irinei ca i-au venit prietenii. Spiritele noastre au fost invitate in acea nava. Vedeam firicele de lumina de la Nava lui ASHTAR SHERAN care se indreptau catre fiecare din noi, apoi Maestrul ASHTAR SHERAN ne-a daruit fiecaruia cate un CRISTAL de LUMINA de culoare ROZ, ni le-a asezat in dreptul INIMII noastre ENERGETICE. Ni s-a transmis :

" ESTE TIMPUL INIMII!

PERMITETI IUBIRII SA CURGA IN INIMILE VOASTRE! "

Am fost ghidati ca 3 persoane dintre noi, eu, Irina si un domn sa intram in mijlocul CERCULUI. A intrat noi 3 la mijloc, celelalte 9 ne-au inconjurat, iarasi in CERC. Formam acum 3 CERCURI, un CERC format din 3 persoane, un cerc format din 9 persoane si un CERC mare format din ENTITATILE de LUMINA.

Dupa ce ne-am prins de maini, un FLUX de EBNERGIE din INALT a coborat peste noi, trecand prin mijloxul nostru si s-a unit cu un FLUX de LUMINA care urca din centrul pamantului.

Pe ECRANUL MENTAL, mi-a aparut o ROATA imensa, era simbolul unirii Energiei din INALT cu ENERGIA LUMINII din Pamant.

Atunci au sosit in mijlocul nostru sute de ENTITATI de LUMINA, MAESTRII ASCENSIONATI, FECIOARA MARIA, ANASTASIA, MELFIOR RA. Era o sarbatoare a Cerului si a Pamantului. S-a reactivat SCOALA INITIERII ASTRALE!

A venit Marele ZAMOLXIS si ne-a asezat pe cap CORONITE DE FLORI DE LUMINA! Apoi apare DECEBAL, foarte bucuros ca in sfarsit s-a intamplat aceasta.

Ne-a salutat inclinand din cap in fata noastra si ne-a binecuvantat. Ne-a transmis urmatoarele :

" In acest loc s-a deschis acum o POARTA catre UNIVERS! S-a reactivat SCOALA INITIERII ASTRALE, unde spiritele dornice de evolutie pot veni la instruire si cunoastere"

Pe ECRANUL meu MENTAL mi-a aparut deodata o POARTA de LUMINA, dra deschisa de o femeie imbracata in vesmant alb, stralucitor. Am simtit ca este DOAMNA LUMINII!

Le-am spus tuturor ca DOAMNA LUMINII este cu noi. Nici nu se putea altfel, sa deschizi un PORTAL de LUMINA intr-un loc de o asemenea VIBRATIE si sa nu fie prezenta DOAMNA LUMINII.

Atunci am simtit sa inaltam catre Univers imnul AVE MARIA, ca semn de slava si recunostinta celei care ne vegheaza si ocroteste sub SFANTUL ACOPERAMANT ROMANIA, GRADINA MAICII DOMNULUI.

Am multumit tuturor ENTITATILOR si FORTELOR LUMINII pentru ajutor. Ne-au spus ca este meritul noatru si ca se simt onorate sa ne fie alaturi, sa fie impreuna cu noi la SLIUJBA LUMINII.

Iata ca visul meu s-a implinit. Nu intamplator am simtit chemarea SFINXULUI si exact peste 3 luni de la chemare am fost i energia lui. I-am simtit chemarea in 3 iunie si mareata lucrare de LUMINA s-a infaptuit pe 3 septembrie. Cand am coborat din BUCEGI, fizic eram obosita dupa atata urcus pe Vf. OMU, dar sufletul meu traia o stare de mare implinire.

S-a deschis POARTA CATRE UNIVERS in locul in care Marele ZAMOLXIS a deschis acum cateva MII de ANI , SCOALA INITIERII ASTRALE, locul in care in permanenta FLACARA IUBIRII COSMICE coboara pe Pamant in CHIP de PORUMBEL ALB si RAZE AURII ALE DUHULUI SFANT.

Ne-au vegheat pasii si am fost ghidati sa ajungem in acest loc sacru. S-a lucrat intens asupra mea de cand am inceput sa fac bagajul pentru SFINX. RAZE de LUMINA imi veneau in permanenta peste crestetul meu, CHAKRA COROANA se rotea, iar inima traia o bucurie de nedescris in cuvinte. Era un puternic sentiment de IMPLINIRE!

Cu siguranta a facut parte din PROGRAMUL DIVIN aceasta Mareata LUCRARE, altfel cum se explica faptul ca ne-am adunat din tara exact 12 persoane?

In mijlocul nostru pe unde venea FLUXUL PUTERNIC de LUMINA se unea CERUL cu PAMANTUL, eram 3 persoane, care in urma cu mii de ani ne-am propus sa SLUJIM LUMINA, sa fim reprezentanti ai LUMINII pe Pamant. Nimic nu este intamplator!

Am format echipa de INGERI UMANI si DIVINI sustinuti de MAESTRII COSMICI, IISUS, DOAMNA LUMINII.

Gestul lui DECEBAL l-am inteles ca pe o VICTORIE, ca pe un sentiment de bucurie ca LUMINA A INVINS!

Aveam sentimentul ca spune prin acest gest : " CINSTE VOUA URMASI AI MWI, CA ATI REALIZAT ACEASTA MAREATA LUCRARE! Era si TIMPUL ca ROMANIA sa-si IMPLINEASCA MENIREA! "

Coronita de flori de lumina primita de la Marele ZAMOLXIS a fost ca un premiu pentru forta fizica si sufleteasca de a urca la peste 2500 m altitudine, la SANCTUARUL SACRU STRABUN.

Cele 9 persoane care ne-au insotit au fost STRAJERII DE LUMINA IN PLAN FIZIC, iar in plan subtil erau sute de ENTITATI de LUMINA care lucrau in permanenta pe corpurile noastre energetice.

POARTA catre UNIVERS s-a redeschis in acel loc binecuvantat. Exista o legenda referitoare la acest loc sacru, se spune ca aici se poate atinge NEMURIREA, iar SFINXUL VEGHEAZA aratandu-ne CALEA SPRE CENTRUL LUMII si binecuvanteaza pe toti cei care isi indreapta pasii in MUNTELE SACRU AL DACILOR.

Menirea noastra a fost sa ACTIVAM CULOARUL ENERGETIC INTRE CER si PAMANT si sa deschidem POARTA CATRE UNIVERS.

 Va invit pe toti cititorii acestor randuri sa va impartasiti cu ENERGIA ACESTOR LICURI SACRE. PACE si IUBIRE TUTUROR! " Autor NICOLETA PASAT, Casa de Lumina Maria, Cartea REVELATII, Editura MISIUNEA ROMANIA


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu