sâmbătă, 20 aprilie 2019

Tobias si Cercurile Concentrice - Expandarea - Melfior Ra

Intalnire in alte spatii dimensionale cu SHAUMBRA si TOBIAS " Am primit lectia Shoud 9 din aprilie 2003. Am inceput sa citesc. La prima pauza am inceput sa respir profund si l-am invocat pe TOBIAS. Am intrat in comuniune cu vibratia SHAUMBREI, am trecut intr-o stare de expandare. Am emis din toata fiinta mea acele cercuri concentrice vibrationale. 
L-am invocat pe TOBIAS si deodata TOBIAS a aparut in fata mea. El m-a ajutat sa vizualizez ce se intampla in starea de expandare. Am vizualizat cum emiteam cercuri concentrice vibrationale, iar acestea au ajuns pana in spatiul in care se afla TOBIAS. 
Acum vizualizam ceea ce se intampla in plan subtil. Atunci el a transmis unde concentrice catre mine. Comunicam astfel.....Iata-l in fata mea, m-a salutat cu un salut vibrational si mi-a cerut sa-l urmez. L-am urmat in lumea lui, am trecut dincolo de voal, dincolo de zidul de foc si lumina.
 Deodata ma aflam in fata unui CERC de fiinte-entitati imateriale, care fac parte acolo din CERCUL SHAUMBRA condus de entitatea TOBIAS. 
Priveam de jur imprejur. Roata imprejurul meu se aflau fiinte asemanatoare pamantenilor, dar acestea erau mult mai subtile, mult mai diafane si mai luminoase. Parca se vedea prin fiinta lor. Erau asezate pe un fel de jilturi invizibile. 
Toate entitatile erau invesmantate in alb si nu aveau niciun fel de incaltaminte, sau mai bine spus aveau picioarele invesmantate in ceva alb laptos.
TOBIAS a facut prezentarile. EL este MELFIOR RA, FIINTA CELESTA, dar acum aflat in plan tridimensional pe TERRA. 
Se afla aici asa cum si noi mergem uneori acolo sa fim impreuna cu cei treziti din somnul inconstientei. Asa cum noi raspundem intrebarilor lor, MELFIOR RA va raspunde intrebarilor noastre.
Aceste entitati mi-au aratat ca atunci cand fluxul emis de mine a ajuns la TOBIAS, iar el l-a redirectionat la ceilalti, toti din cerc s-au incarcat-hranit-impartasit din ceea ce emisesem. 
Un simplu gand de iubire catre TOBIAS si el mi-a raspuns la fel printr-un cerc concentric.
Iata ca entitatea a spus " MELFIOR RA, aceasta ce s-a intamplat a fost echivalentul unui act sexual in plan terestru, dar desigur FRECVENTA VIBRATIONALA este alta si de asemenea trairea este la un nivel mai inalt vibrational. 
Ceea ce am simtit cu totii si chiar tu, este oferirea iubirii pure neconditionate, la nivel inalt, de inima spirituala si nu la nivele inferioare de manifestare cum se manifesta entitatile pe TERRA, in cele mai multe cazuri.
Iata, MELFIOR RA ai facut dragoste cu un grup de 30 de fiinte celeste deodata, dar TU esti cel castigat din aceasta deoarece noi toti la randul noatru am emis iubirea noaatra pura deodata, care te-a ajutat sa ajungi acum aici. Iata cum se iubeste in spatiul in care noi vietuim. 
Asa trebuie sa se intample si pe TERRA in foarte scurt timp, dragostea sa se manifeste la nivel de inima spirituala si nu de organe genitale, prin sexualitate. Asa se iubeste aici, dincolo de voal.
MELFIOR RA, noi va vizitam fara ca voi sa stiti, sau afla ca sunt putini cei care ne percep. Eu am facut calatorii in spatiul vostru dimensional si am vazut lucruri pe care nu le pot intelege, probabil mi se intampla aceasta si pentru ca nu am fost vreodata intrupat pe TERRA. 
Raspunde-mi te rog la intrebarea:
Acolo, parintii de copii, isi iubesc copiii?
Da, desigur si chiar foarte mult.
Daca ii iubesc, de ce ii bat si ii fac sa planga si sa sufere chiar?
In ceea ce priveste educatia copiilor, pe TERRA se procedeaza in felul urmator: parintele spune copilului sa se poarte frumos, adica sa fie cuviincios si respectuos, dar daca copilul nu face intotdeauna aceasta, parintele ii mai da cate o nuielusa la fundulet sau o palma, sau il trage de urechi.
Da, il loveste. Am vazut cand il lovea chiar peste cap cu multa duritate si copilul plangea groaznic, iar parintele era inconjurat de negura, de vibratie joasa si lovea cu putere mica fiinta si nu vroia sa-l asculte macar pentru a se dezvinovati. Cum se poate asa ceva? Cum se poate spune ca parintii isi iubesc progeniturile? Ce fel de iubire este aceasta?
Acum vreau sa completez ceva la cele spuse anterior. Sunt si la noi pe TERRA parinti si parinti. Parintii cei mai EVOLUATI incearca cu vorbe frumoase sa-si educe copiii si unii chiar reusesc, desigur ca nu toti parintii de pe TERRA sunt suflete superioare si au aceasta vibratie de cunoastere, sa se poarte frumos cu copiii, sa le devina exemple pozitive. Stiu ca aunt multi parinti care se poarta cu multa asprime fata de copiii lor si ii stapanesc cu duritate, desi aceasta nu le place copiilor.
Am vazut asemenea cazuri in calatoriile mele pe Pamant. Vedeam cum copilul nu isi putea iubi parintele din cauza ca era timorat de frica lui, iar parintele jubila ca fiul lui era ascultator, dar vedeam ca aceasta ascultare era doar teama, ENERGIE NELUMINOASA si copilul abia astepta sa scape de sub tutela asa zisului parinte, pentru a se manifesta dupa voia lui. Noi suntem foarte mahniti sa vedem ca se intampla asa ceva la voi.
O alta intrebare. MELFIOR RA, de ce pamatenii nu fac ceea ce faci tu, adica sa expandeze, sa emita IUBIRE spre intregul macrocosmos si spre toata CREATIA PARINTELUI CERESC, asa cum spuneti voi? De ce, cei mai multi se multumesc sa emita iubire nejustificat, numai spre bunuri materiale?
Fiintele terestre au mare nevoie de a-si dobandi strictul necesar, cele necesare vietuirii pe TERRA in conditiile cele mai bune si mai confortabile. Unele vor mai mult si aceasta le ia mai mult din timp. Atunci ele nu mai au timp pentru a se reculege, pentru a se interioriza, pentru a cunoaste puterea si spiritul prin intermediul caruia se fac asemenea expandari, asemenea emisii vibrationale.
De ce unii pamanteni doresc sa aiba mai mult decat au nevoie?
Pentru ca acestia nu stiu, nu vor sa vada adevarul, ca toate cele materiale raman pamantului cand ei vor fi chemati de pe Pamant.
Cum este posibil ca SPIRITELE INTRUPATE SA UITE CA SUNT FIINTE CELESTE SI CA LOCUL LOR E AICI SI NU ACOLO? Ca acolo se afla doar pentru un timp, iata ce nu pot eu intelege.
TOBIAS a intervenit : " Dupa ce vei merge si tu la intrupare vei intelege mai multe despre viata manifestata in trup carnal. Este intr-adevar greu de inteles aceasta pentru cei care nu au ajuns la SCOALA TERESTRA, dar le va veni si lor timpul sa experimenteze prin intermediul unui trup carnal.
MELFIOR RA, vei fi condus inapoi pe TERRA. A fost prima intalnire cu SHAUMBRA spiritelor de dincoace de voal. Acesta a fost doar un inceput. Am promis SHAUMBREI ca de aici vei invita din cand in cand cate un spirit SHAUMBRA din alt spatiu dimensional. Vei mai veni aici de multe ori pentru a lamuri mai multe necunoscute in ceea ce priveste SHAUMBRA CELESTA si cea TERESTRA." MELFIOR RA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu