joi, 25 aprilie 2019

Noi absolventi ai scolii astrale de ghizi Vanga si Vian



" In calatoria astrala de astazi, 11.03.1999, mi s-au dat 2 ghizi noi care au vietuit pana nu demult pe planeta Pamant, in Europa si in alte tari vecine. In ultima lor incarnare au fost femei, fiinte initiate, tot un fel de ghizi, dar ghizi spirituali terestri. Cea mai cunoscuta cu numele de VANGA a trait in Bulgaria, fiind recunoscuta ca mare clarvazatoare, VIAN care a trait in Romania, la Timisoara, era de asemenea clarvazatoare si facea vindecari miraculoase prin puterea privirii, mai bine spus a LUMINII IUBIRII pe care o primea de la Tatal Ceresc si o difuza prin privire. Prin puterea luminii divine facea vindecari si preziceri, precum si initieri in cunoasterea oculta si in folosirea acestei lumini, indrumandu-i spre lumina pe cei care ii treceau pragul casei. Nu demult, mi s-a comunicat intr-o calatorie astrala ca in curand voi fi condusa de 2 ghizi care imi sunt cunoscuti in plan terestru si care, de cand au trecut intr-un alt spatiu dimensional, au studiat la SCOALA GHIZILOR ASTRALI si au absolvit unde locuiesc.
Am iesit in astral. Am zarit imediat in apropierea spiritului meu 2 fiinte imateriale. Le sesizam mai mult decat le vedeam, apoi printr-o concentrare mai profunda, le-am vazut si RECUNOSCUT VIBRATIONAL pe VANGA si VIAN. S-au apropiat de mine si ne-am salutat cu cuvintele : " Pace si Iubire". Mi-au comunicat telepatic ca astazi ele ma vor conduce in calatoria astrala, caci de cand au plecat de pe Pamant au fost in SCOALA GHIZILOR ASTRALI, iar ACUM SUNT LA PRIMA LOR CALAUZIRE a unui spirit incarnat, dar detasat de trupul terestru, intr-o CALATORIE ASTRALA.


Ele au dorit sa inceapa cu mine aceasta misiune a lor in spatii subtile, intrucat stiau ca nu suntem straine si ca ne-am cunoscut pe Pamant, cand ele erau in trup carnal. Este adevarat ca maicuta VANGA asa cum o numeam mi-a predat lectii astrale cu mult timp in urma. A fost cea care m-a scolarizat in multe taine esoterice, oculte. De la ea am invatat sa comunic telepatic, mi-a prezentat primii MARTIENI ( VAMFIENI). Acolo, in prezenta ei, marele nostru INVATATOR m-a investit cu un titlu anume. Maicuta VANGA este si va fi pentru mine indiferent in ce spatiu dimensional ma voi afla un GHID DE PRIMA MARIME si o ENTITATE BENEFICA PLINA DE IUBIRE SPIRITUALA si COMPASIUNE. Doamana VIAN acest mare spirit, a predat multora in scoala terestra de i itiere, cunoasterile sale oculte si esoterice. Fiind la prima lor misiune aveau emotii. La un moment dat am vizualizat prezenta ghizilor mei aatral MIL si GIL care erau la o oarecare distanta avand rol de profesori - supraveghetori.
Deodata am sesizat in urma lor alte 2 spirite, care intr-o calatorie astrala mi-au fost de asemenea ghizi : RITA si TEREZA. Eram constienta ca toti acestia raspund de noii mei ghizi astrali de astazi. Am vazut ca de fiecare data cand eram condusa in urma noastra ramanea ceva ca un marcaj o BALUSTRADA de LUMINA, ce forma un CULOAR de LUMINA. Toti cei care m-au condus de aproape, dar si de la distanta, in aceasta calatorie, cand am ajuns la intrarea in TEMPLUL SOLAR s-au oprit. MIL si GIL au emis de unde se aflau, o UNDA de LUMINA de forma unui TRIUNGHI iar acesta a deschis intrarea in TEMPLUL SOLAR. Am intrat inauntru si am urmat acelasi ritual ca de fiecare data. Am fost condusa de MARELE INVATATOR si DOMN in SFERA DIVINA. Dupa reantoarcerea in TEMPLUL SOLAR, DOMNUL mi-a oferit acel buchet de flori care semnifica sfarsitul intrevederii noastre.
Iata-ma deodata in afara TEMPLULUI SOLAR, in prezenta ghizilor cei noi. Le-am oferit cate o floare de lumina primita in dar. Noii mei ghizi s-au bucurat mult, iar eu m-am bucurat de bucuria lor. Iata ca au aparut si ceilalti ghizi superiori care au confirmat ca florile primite reprezinta acolo, sus, un echivalent al notei maxime obtinute pe Pamant. Se simtea trairea unei bucurii imense langa TEMPLUL SOLAR. Ca de fiecare data, am oferit FLORI de LUMINA in primul rand DOAMNEI LUMINII, cele 7 FLORI, BUCHETUL - HEXAGRAMA si una la mijloc. Apoi am oferit FLORI de LUMINA INGERILOR, SFINTILOR, HERUVIMILOR, SERAFIMILOR si tuturor ARHANGHELILOR de LUMINA, iar mai apoi tuturor spiritelor din Univers.
Am inceput intoarcerea in spatiul dimensional terestru. Noii mei ghizi ma conduceau cu iubire si bucurie. Am vazut Pamantul de la distanta si i-am oferit FLORI de LUMINA lui si tuturor fiintelor de pe planeta. Am oferit continentelor in parte FLORI de LUMINA. Ne-am apropiat de Romania si am oferit FLORI de LUMINA GRANITELOR ENERGETICE ale TARII. Acestea au devenit STALPI de LUMINA si emiteau LUMINA. Am oferit in plus, unei parti anume a granitei energetice a tarii, FLORI de LUMINA, intrucat vedeam ca acolo GRANITA ENERGETICA era rarefiata.
Am oferit tuturor vietuitorilor dintre aceste granite energetice flori de lumina, pace si iubire. Am privit peste aceasta zona si am vazut intr-un anumit loc, o miscare puternica a solului. Am rugat Pamantul sa se linisteasca si i-am oferit flori de lumina, pace si iubire. Iata ca SPIRITUL PAMANTULUI m-a auzit si mi-a raspuns ca trebuie sa isi schimbe pozitia, deoarece ii este incomoda si este nevoit sa se miste, caci a fost mult opresat in acel loc de rautatea celor care au locuit candva acolo. Era prima data cand comunicam cu SPIRITUL PAMANTULUI. El a spus:
" Voua va place cand stati in pozitie incomoda si va amorteste o parte a corpului? Nu doriti atunci sa luati o pozitie mai comoda, care sa nu va stinghereasca si are sa va repuna in circuit toate fluidele sau energiile? Aeasta fac si eu acum."
Desigur, nu am avut ce sa obiectez la un asemenea raspuns. Mi-am urmat ghizii si am ajuns in vata trupului terestru. Aici am rugat-o pe maicuta VANGA sa ma ajute pe mai departe, asa cum a ajuta cand era pe Pamant. Ea mi-a raspuns: " Ti-am predat stafeta, cand ma aflam inca pe Pamant. Acum ma rog pentru tine CREATORULUI nostru si am cerut sa fii prima noastra calatoare astrala de care ne vom ocupa, caci ne esti cunoscuta si draga. Tu stii de ce. ( Vanga a fost mama doamnei Melfior Ra in alte vieti ) . Eu ma rog acum pentru tine si iata ca rugamintea mea a fost primita, de aceea ne-am reantalnit in plan astral. Ai incredere in ceea ce faci. Te asteapta un drum luminos. Pace tie, calatorule drag! "
Maicuta VANGA m-a imbratisat cu o unda de lumina plina de iubire spirituala si a mai spus : " Ma bucur nespus ca ne-am reantalnjt, FLOAREA-SOARELUI. Pace tie, oriunde te vei afla!
Am privit apoi spre doamna VIAN, iar ea a zis : " Regret nespus ca cei pe care i-am iubit atat de mult sunt dezbinati si nu se agreeaza. Ce placut ar fi si cat de benefic sa se intalneasca lunar cu totii, in a i tirea mea. Orgoliile ( EGO-ul ) ii dezbina, ii tin in umbra, dispersati. La mine in casa, toti aveau loc si erau primiti cu iubire. Daca vreodata am dat afara pe cineva de la cursurike pe care vi le predam, prin lumina iubirii, regret acum. Voi sa nu faceti asta. NU REFUZATI LUMINA CELOR CARE O CAUTA.
Am fost amagita ca va veti intalni in casa mea parinteasca, dar fiinta care mi-a promis si-a incalcat promisiunea, insa vine vremea raspunderii si a pedepsei pentru fiii neascultatori. Aceasta fiinta terestra isi pregateste suferinta pentru neascultare si nerespectarea promisiunii.
Eu ii imbratisez pe toti cei care au ramas in LUMINA IUBIRII primita de la TATAL, prin FIUL si DUHUL SFANT. Ofer tuturor, pace si iubire! Sa le transmiteti aceasta MELFIOR RA. Tu esti calatoarea, tu plimbareato, cat ma bucuram pentru tine, pentru misiunea care te propulsa prin spatii. Iata, acum a plimb si eu. Acum sunt un fel de GHID TURISTIC, DAR PENTRU SPATII INCOMENSURABILE ASTRALE. PACE si IUBIRE tuturor"
M-au imbratisat in LUMINA, apoi noii mei ghizi astrali s-au indepartat pe o RAZA de LUMINA si au disparut vederii mele. Am fost supravegheata in continuare de la distanta de cei doi ghizi superiori MIL si GAL. Mi-am reluat locul in trup si am multumit tuturor pentru ocrotire si veghere. Dupa o rugaciune de multumire, am inceput sa scriu cele ce am parcurs cu spiritul, iar voi, cititorii mei dragi, ati parcurs cu privirea si prin aceasta cu SUFLETUL, SPIRITUL si cu MINTEA, cu intreaga voaatra fiinta. Va multumesc si va ofer tuturor LUMINA din LUMINA TATALUI CREATOR! PACE VOUA, PACE SUFLETELOR si SPIRITELOR VOASTRE! " MELFIOR RA, REVELATII DIN SFERA DIVINA


LUNA MAI –PROGRAM
SIBIU- BUCURESTI – CRAIOVA
SIBIU
Sambata 11 Mai
Cursuri
Ora 10 gradele 3-4
BUCURESTI
Sambata 18 Mai
Cursuri
Ora 10 gradele 1-2
Ora 13 gradele 3-4
Duminica 19 Mai
Ora 10 Workshop
Ora 13, cursuri
Gradele 5,6,7
Inscrieri si informatii la tel:
0733.074996 – 0722.652050
CRAIOVA
Sambata 25 Mai
Ora 10 gradele 5,6,7
Duminica 26 Mai
Ora 10 Workshop
Ora 13 cursuri
Gradele 1-2
Inscrieri si informatii la tel:
0728.969408 – 0753.319155
DESCIFRAREA TAINELOR VIETII TALE
Enigmele vietii si lectiile destinului pot fi cunoscute de catre cei interesati, pentru a afla ce trebuie schimbat sau realizat in actuala viata. Celor doritori li se va efectua FISA DESTINULUI in particular.
Pentru realizarea acesteia am nevoie de datele nasterii: ziua,luna ,anul, nume si prenume, precum si localitatea, orasul, tara in care traieste si daca se poate si o fotografie a persoanei.
Fisa Destinului, va aduce la cunostinta aspecte din vietile anterioare, relatiile cu anumite persoane atat in trecut cat si in prezent, precum si ce va asteapta in viitor.
In acest sens pot fi contactata pe e-mail: melfiorra@gmail.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu