sâmbătă, 20 aprilie 2019

Schitul Piatra Scrisa din Romania - Portal catre alte lumi



PIATRA SCRISA, de la Schitul PIATRA SCRISA, o POARTA DE LUMINA INTRE LUMEA VAZUTA si NEVAZUTA - NICOLETA PASAT " Am urmat indemul ingerilor, ca dupa transformarile energetice prin care am trecut sa merg cateva zile in mijlocul naturii si am plecat la munte. Am ales VALEA CERNEI un defileu de basm cu locuri minunate, cu ape vindecatoare si aer curat bogat in ioni negativi, desi e situat la 160 m, aerul puternic ionizat negativ din Herculane este comparat cu cel aflat la inaltimi de peste 2500 m. Este o zona deosebit de frumoasa, iubita de ENTITATILE de LUMINA pe care le puteti vedea si cu ochii fizici cum scanteiaza in vazduh.
Sambata m-am indreptat spre Schitul PIATRA SCRISA, aflat la 50 km intre Herculane si Caransebes. Am intrat in interiorul schitului din stanca impreuna cu sotul si copiii. Initial am vazut doar stanca si cateva icoane asezate pe stanca. Am inceput sa ne rugam si deodata privirile noastre s-au indreptat spre Inalt. In schit, mai era atunci o persoana, o doamna pe care am atentionat-o sa priveasca chipul aparut pe stanca. Doamna si-a facut emotionata semnul sfintei cruci. Desi era inaintea noastra in schit, nu vazuse chipul Domnului Iisus.


Am spus impreuna " Tatal nostru " si " Bucura-te Marie", apoi am rugat-o sa ne faca o fotografie cu toata familia si ea a plecat. Dupa putin timp, cand ne-am uitat din nou spre tavanul schitului, am vazut in stanca doua chipuri si o cruce. Chakra coroanei a inceput sa se roteasca cu putere. Am inchis ochii si am vazut deasupra mea un porumbel, din aripile caruia se revarsau raze de lumina aurie. " Este simbolul Duhului Sfant" mi-am spus in sinea mea " Si inseamna ca acest loc este inchinat Sfintei Treimi" .
Cand am deschis ochii am observat ca eram singura in schit, insa in plan subtil pulsau in jurul meu ENTITATI de LUMINA si am vazut o lumina alb stralucitoare care m-a inconjurat. Am intins mainile spre stanca si am inceput sa spun rugaciunea " Tatal nostru". Deodata prin mainile mele am inceput sa simt vibratii intense si corpul mi-a fost cuprins de un fior. In acel moment am intrat intr-o stare vibrationala si am vazut CUM DESCHID O POARTA SPRE UN ALT TARAM. Am intins mainile din dreptul inimii si am vazut cum poarta formata din doua parti se deschide, iar eu pasesc intr-o alta lume. Dincolo de poarta am intrat intr-un flux intens, intr-o COLOANA ce LUMINA ce ducea sore Inaltul Cerului si spre Interiorul Pamantului. In aceasta COLOANA de LUMINA ma astepta Domnul IISUS cu o carte in mana.
Deodata a aparut MAICA SFANTA, insotita de multe spirite. M-a binecuvantat, invaluindu-ma in LUMINA si IUBIREA Sa si odata cu aceasta am simtit imensa bucurie din inima ei, ca am reusit sa deschid poarta de lumina si sa ajung in acel loc. Apoi, m-am vazut din nou in schit inconjurata de ENTITATI de LUMINA. Totul a durat in jur de 10 min in timpul nostru fizic. Imediat ce am iesit afara, alti pelerini se indreptau spre schit Realizam ca ingerii au avut grija sa raman singura pe toata aceasta perioada. Nu-mi venea sa cred ceea ce traisem, simteam o mare bucurie in inima mea. In masina am ramas mult timp in tacere fara sa scot un cuvant. In starea de PACE si BUCURIE in care eram, m-am conectat din nou la trairea mea de la SCHITUL PIATRA SCRISA. Mi-a venit in vand imaginea cu COLOANA de LUMINA si Domnul IISUS.


...Am incercat sa o gasesc oe ELENA TARNOVAN si sa ii spun trairea mea, dar telefonul era inchis. Abia seara , in jurul orei 21 m-a sunat ea. In timp ce ii povesteam despre trairea minunata de la SCHITUL PIATRA SCRISA, a aparut in preajma mea PARINTELE ARSENIE si mi-a transmis ca el a fost ENTITATEA de LUMINA, pe care am simtit-o in campul meu energetic si care m-a ajutat sa deschid POARTA de LUMINA. PARINTELE ARSENIE mi-a binecuvantat intreaga casa si familia.
Deodata ELENA a spus: " Nicoleta, acum ti se transmite un mesaj de la Tatal cel Mare si Sfant " Locul pe care tu l-ai accesat astazi face legatura cu Imparatia Mea, a Tatalui Ceresc. Este un CANAL de ENERGIE prin care eu comunic cu oamenii. Acest loc, cunoscut de voi ca PIATRA SCRISA, este o POARTA de LUMINA intre lumea vazuta si cea Nevazuta."
Patrunsa de aceasta traire si sub vibratia energiei care insotea acest mesaj, am simtit o energie fierbinte care mi-a cuprins corpul si care se rasfrangea in exterior, in lacrimi de imensa bucurie si recunostinta.
Am inaltat un gand catre Domnul IISUS si am spus : " Doamne IISUSE, iti multumesc ca m-ai invrednicit sa ajung si sa te intalnesc in acest loc"
I-am spus Elenei ca mi-am dorit sa vorbesc cu ea, caci parca mai aveam nevoie de o confirmare. Deodata, in timpul discutiei noastre, Domnul IISUS a venit langa mine si mi-a transmis " Ma arat din nou tie sa ma vezi si sa crezi ca este adevarat ! Mai doresti si alte confirmari? Nicoleta, 24 de ore din 24 sunt langa tine, chiar daca nu ma vezi. Cartea pe care ai vazut-o, o vei scrie in planul fizic atunci cand va veni timpul "
Apoi, i-a transmis Elenei " Prin voi merg, prin voi vad, prin voi aud, prin voi ma manifest pe Pamant"
A doua zi in jurul pranzului, am aimtit nevoia sa rasfoiesc cartea " Sunet Divin" si nu inatamplator cartea s-a deschis la pagina 21, iar ochii ei s-au oprit la randurile in care am scris cum om ENTITATE de LUMINA mi-a dat CHEIA cu care voi descuia usi spre alte taramuri. In 31 octombrie 2009, cand mi-a fost data CHEIA de LUMINA am i trebat cine este ENTITATEA si mi-a aparut simbolul literei A, care seamana cu un TRIUNGHI de LUMINA iar liniuta din mijlocul literei era foarte conturata si o simteam ca pe o POARTA prin care poti intra in TRIUNGHIUL de LUMINA.


Abia acum stiu ca ENTITATEA care mi-a oferit CHEIA cu care voi descuia usi spre alte taramuri si are m-a ajutat sa deschid la PIATRA SCRISA POARTA de LUMINA, a fost Parintele ARSENIE. Realizez ca TRIUNGHIUL de LUMINA revelat atunci era de fapt Simbolul SFINTEI TREIMI. Cand am inceput sa scriu aceasta traire, ingerii m-au invaluit intr-o cupola de lumina albastra stralucitoare si au dansat bucurosi in preajma mea , ca scriu aceste informatii pentru toti iubitorii de LUMINA.
Va indeamna sa mergeti in acest loc sfant, PIATRA SCRISA, POARTA de LUMINA intre lumea vazuta si nevazuta ! Atasez ateva poze, in care vedeti cu ochii vostri ENTITATILE de LUMINA care m-au insotit in aceste locuri minunate, in care mi-am inaltat sufletul! " Cartea - 21 Darul meu pentru tine, Autor Nicoleta Pasat


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu