joi, 25 aprilie 2019

Revelatia invierii Domnului nostru IISUS Hristos



" Am intrat in stare de meditatie. Cand nivelul vibrational a ajuns la parametri decorporalizarii, m-am detasat de trupul fizic. Calatoream in CORP ASTRAL, fiind condusa pe o RAZA de LUMINA, RAZA TRANSPORTOARE de LUMINA. Pluteam la o oarecare distanta deasupra Pamantului. Deodata, am vazut, de la acea inaltime, un oras mare, care se afla jos pe Pamant si treceam peste el. Acel oras era altfel decat orasele zilelor noastre. Avea multe cladiri, destul de sumbre la culoare, construite parca din piatra. Erau cladiri inalte, palate, strazi inguste si intortocheate. TELEPATIC am primit informatia : " VECHIUL IERUSALIM" . Eram mirata si ma intrebam ce caut eu deasupra acestui oras? Nu am fost lasata sa ma gandesc prea mult la asta, caci am fost condusa pe dealurile golase ce-l inconjurau. Deodata, privirea mi-a fost atrasa de ceva anume ce arata ca o stanca. La fel s-a fixat si raza transportoare pe care calatoream si raza de lumina ce ma conducea si cu care comunicam mental.
Am inceput coborarea pe Pamant, dar nu ne-am oprit la suprafata lui, ci am intrat, pe o raza transportoare, intr-o pestera din interior. In peretele grotei, intr-o scobitura din stanca, se afla infasurat ceva intr-o panza alba. Am primit informatia ca era un giulgiu. Ma aflam intr-un colt al incaperii. Intre mine si acea scobitura de stanca s-a format ceva ca un zid transparent, un ecran protector de o mare densitate energetica.
Am vazut ca de SUS venea o RAZA FOARTE PUTERNICA si LUMINOASA, care a cuprins incaperea pana la ecranul protector. S-a creat o mare PRESIUNE ENERGETICA, astfel ca piatra ce acoperise intrarea a fost data la o parte, nefiind compacta cu stanca in care se intamplau toate acestea. Mi s-a comunicat ca, pe o raza de cativa kilometri, tot ce era fiinta vie a fost supusa unui " somn " profund, datorita impactului vibrational, a VIBRATIEI INALTE create de acel CULOAR ENERGETIC, de acea RAZA ENERGETICA de LUMINA DIVINA si de puterea ENTITATILOR de LUMINA ce insoteau RAZA.
Iata ca RAZA s-a fixat deasupra giulgiului, in care se afla un TRUP OMENESC. Vizualizam cum ceea ce se afla in giulgiu SE DEMATERIALIZEAZA si IESE PRIN EL, sub forma de PARTICULE de LUMINA FOARTE INTENSE. Aceste PARTICULE au format un NORISOR ALB pe care nu il pot numi deoarece nu are corespondent cu nimic fizic si pamantesc, iar cand din interiorul giulgiului nu a mai iesit nici o PARTICULA, NORISORUL s-a inaltat si a fost transportat de RAZA CULOR de LUMINA.
Astfel a iesit, prin bolta stanga a grotei, TRUPUL DEMATERIALIZAT al CELUI care este si va fi pentru totdeauna IISUS CHRISTOS, FIUL LUI DUMNEZEU, MANTUITORUL NEAMULUI OMENESC. Acolo, in afara grotei, IISUS Domnul, CEL care a fost mort si a inviat prin voia TATALUI CERESC, putea sa ia, prin COMANDA SA MENTALA, ORICE FORMA DOREA SI A EXERSAT ACEASTA DE NENUMARATE ORI. Putea sa raman si sub forma de NORISOR ALB, daca dorea sau putea sa ramana invizibil.
Cand a crezut de cuviinta, S-a MATERIALIZAT si S-a aratat celor carora dorea sa se arate. Timp de 40 de zile terestre, S-a aratat mai multor persoane si grupuri de persoane decat se stie pana in prezent. Pe cei carora li s-a aratat i-a invatat ce au de facut. In multe scrieri care nu sunt inca descoperite, se afla invataturile DOMNULUI IISUS CHRISTOS, CEL mort si inviat. Invataturile Sale sunt date celor alesi sa infaptuiasca cele necesare la timpul potrivit.
Iata ca, dupa 2000 de ani de la moartea si invierea MANTUITORULUI, se doreste SUS sa se stie ca IISUS CHRISTOS, Fiul lui DUMNEZEU -TATAL CERESC, A IESIT DIN GROAPA PRIN DEMATERIALIZAREA TRUPULUI TERESTRU. ( Fizica cuantica)
Prin PUTEREA RAZEI DIVINE, TRUPUL SAU A FOST REACTIVAT SI ADUS IN STARE DE CONSTIENTA, IAR LA COMANDA SA MENTALA, S-A DEMATERIALIZAT SI A IESIT DIN GROTA IN CARE A FOST DEPUS "
IISUS CHRISTOS a avut aceasta putere, iar in invatatura Sa lasata pamantenilor a spus " ADEVARAT VA ZIC VOUA, CEL CARE CREDE IN MINE VA FACE SI EL LUCRARILE PE CARE LE FAC EU SI MAI MARI DECAT ACESTEA PENTRU CA EU MA DUC LA TATAL " ( Ioan, 11,14)
Sa credem deci in cuvintele MANTUITORULUI nostru IISUS CHRISTOS deoarece s-a spus :
" IN CREDINTA ESTE INCREDINTAREA CELOR NADJDUITE, DOVEDIREA LUCRURILOR NEVAZUTE"
Prin ea cei din vechime au dat o buna marturie. Prin credinta, ENOH a fost luat de le Pamant, ca sa nu vada moartea si nu s-a mai aflat pentru a DUMNEZEU il stramutase. Prin credinta luand NOE instiintare de la DUMNEZEU despre cele ce nu se vedeau inca, a gatit cu evlavie o corabie, spre mantuirea casei sale.Prin credinta, au trecut israelitii Marea Rosie ca oe uscat ( Evrei11,1,2,5,7,29)
Dar a mai spus DOMNUL " VREI INSA SA INTELEGI OMULE NESOCOTIT, CA CREDINTA FARA DE FAPTE MOARTE ESTE"
" Vedeti dar ca din fapte este indreptat omul, iar nu numai din credinta, caci precum trupul fara suflet mort este, astfel si credinta fara fapte moarta este" ( Iacov 2, 20,24,26 )
Deci sa lasam si noi ca faptele noastre sa vorbeasca. In acest scop am scris cele de fata, din voia CELUI caruia i-am inchinat viata, trupul, sufletul si spiritul si care a binevoit sa ma rasplateasca prin aceasta REVELATIE scrisa acum. " MELFIOR RA, REVELATII DIN SFERA DIVINA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu