sâmbătă, 19 ianuarie 2019

TRIDIMENSIUNEA si TRINITATEA - AXA PIRAMIDEI

"AXA PIRAMIDEI
Orice piramida vie
Are-o unda axa val
Intre cele doua varfuri
Strajuite de-un cristal
Flux reflux de energie
Rau celest de armonie
Esti inchis intr-o cutie
Care-i moarta, desi-i vie
Sfinx de piatra si uitare
Chip amnezic omenesc
Tresari doar cand anamneze
Axa val ti-o napadesc
Stralucire vibratoare
Iti inunda-n circuit
Christii celor doua maluri
Salutarile-si transmit
Iar in tine se trezeste
Rostul tau primordial
Si astepti cu infrigurare
Val sa vina dupa val
Sa te umple de putere
Si de gratie divina
Ca intreaga piramida
Sa vibreze de LUMINA

Sunt din nou in plati-astro-nava-mama-scoala. Aici ma supun tuturor experientelor si experimentelor care se efectueaza.

Deodata, sunt divizata in 2 parti, o parte a ramas pe loc, sub forma unei piramide energetice, iar cealalta parte a fost condusa pe o unda transportoare in spatii mult mai inalte vibrational.

Am ajuns intr-o scoala a acelui spatiu, in care am intrat dupa ce am fost descompusa in milioane de particule - atomi - scantei.

Deodata a aparut in toata stralucirea CHRIST - Varful Piramidei care s-a asezat pe piramida care eram eu, pe acea platforma care o incheia.

Simteam ca abia acum piramida era intreaga, completa.

Apoi din CHRIST varful piramidei, a inceput sa coboare pe verticala, o unda energetica, apoi aceasta unda forma o axa energetica a piramidei care eram.

Aceasta nu s-a oprit la baza piramidei, ci si-a continuat calea si a ajuns la piramida care eram eu in plati-asteo-nava.

A strabatut si acea piramida, care era tot o parte din mine si a trecut mai departe catre spatiul terestru unde se afla o alta parte din mine.

A intrat prin crestetul capului in partea aceea din mine, a strabatut corpul fizic aflat in pozitia Lotus, asemanator formei piramidale, iar cand a ajuns la baza acestuia, acolo se afla prin puterea cristalului, puterea ghidului meu terestru si extraterestru care a dirijat unda spre Inalt.

Apoi unda a facut o usoara curba, urmata de o intoarcere la 180 de grade si astfel si-a urmat calea pana a ajuns in piramida care ma reprezenta in planul divin.

 Vedeam toate cele 3 forme de piramide care ma compuneau si care se aflau la distante incomenaurabile una de alta.

Totodata vedeam acea unda energetica strabatandu-le. Unda era in continua miscare, iar la capetele celor 2 piramide de pe extreme se afla unul si acelasi CHRIST divizat, asa cum eram si eu divizata in 3 piramide.

Era ceva de neimaginat si extraordinar, despre cum poate o fiinta sa existe divizata in 3 si fiecare parte din intreg sa se afle la asemenea distante, avand cunoasterea intregului totodata. Acest fapt mi se intampla si mie in cateva clipe.

La un moment dat, varful piramidei superioare s-a desprins, iar eu - Piramida Superioara, am inceput sa cobor odata cu unda energetica si am ajuns suprapunandu-ma, peste piramida aflata in nava - scoala. A ramas firul de legatura cu piramida aflata in spatiul fizic.

Am primit telepatic informatiile:
" Iata CHRISTII - cristalele care pun in functiune circuitele energo-fluide ale PIRAMIDEI OM.

Ai vazut cristalul care lipseste si care asteapta sa-si reia locul, pentru ca piramida OM sa fie completa. Aceasta a fost lectia de astazi Melfior Ra."

Am fost condusa pe RAZA de LUMINA care unea axele celor doua piramide. Mi-am reluat locul in carcasa PIRAMIDEI Om, de unde va salut si va ofer LUMINA din LUMINA "

" Dedic aceasta carte tuturor celor care de-a lungul timpului si-au jertfit viata pe altarul CUNOASTERII si ADEVARULUI "








Melfior Ra, Calator pe o raza

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu