sâmbătă, 19 ianuarie 2019

SALUTUL SOARELUI INCANDESCENT - PERECHEA DIN SOARE

24.05.2001, h5,35 Am intrat in starea de MEDITATIE. Atingand parametri vibrationali optimi, m-am decorporalizat. In apropierea mea se afla bunul meu ghid, maestru si prieten astral ZEN.

 Ne-a bucurat mult revederea. ZEN mi-a cerut sa-l urmez intr-o calatorie astrala. A aparut raza transportoare si ne-a condus, dar spre surprinderea mea, nu in spatii dimensionale cum obisnuiam sa calatoresc in ultimul timp, ci am fost transportati deasupra MUNTELUI RETEZAT.





Am intrat in unda energetica transportoare de deasupra muntelui. Aceasta ne-a absorbit si condus in interiorul muntelui, apoi in interiorul PIRAMIDEI NORDICE, piramida dubla care se afla sub munte.

Cunosteam acest templu piramidal, in care am mai fost de nenumarate ori. Am ajuns in sala celor 24, Sala Consiliului. Deodata, a aparut in fata noastra EL, Marele Preot Zamolxis. Ne-a salutat si apoi ne-a cerut sa il urmam.

Am intrat urmandu-l in Sala Soarelui cu 10 raze. Stiam care este raza mea si care este raza corespondentului meu de lumina. La un impuls dat de Marele Preot Zamolxis, m-am apropiat de SOARE, am mers atingand cu palma dreapta a mainii astrale, capatul razei.

S-a deschis " sertarul' si a aparut deasupra lui o tablita pe care era scris ceva. Am citi de pe ea cuvantul "RABDARE", apoi tablita a reintrat in sertar.

A mai aparut o alta tablita pe care scria " Mergi inainte, nu te opri din drum". Dupa ce a intrat si aceasta in " sertar" , Marele Zamolxis ne-a cerut din nou sa il urmam. Am intrat in sala urmatoare.
Era SALA SOARELUI INCANDESCENT


Din acest SOARE, era luminata intreaga piramida-dubla. Il priveam fara sa-mi dauneze vederii astrale, desi era extraordinar de luminos. Vedeam in interiorul acestui SOARE, atata miscare vie.

 Era in el o aglomerare de concentratie de scantei - particule - atomi, vii, luminiscenti. Se emitea din el o luminozitate vibrationala de inalta puritate.

Aceasta lumina ma patrundea si ma unea cu Soarele - Incandescent. Se crease intre mine si el o relatie vibrationala care ma atragea spre el. Eram nedumerita de ceea ce se intampla. Marele Preot al acestui Templu Piramidal a spus :
" Melfior Ra, lasa-te in Voia Luminii Incandescente, nu te teme"
L-am ascultat pe Zamolxe, m-am apropiat de Soarele Incandescent, cu o mare iubire spirituala. Chiar daca m-as fi transformat in milioane de scantei-particule-atomi, care vietuiau in interiorul soarelui incandescent nu as fi regretat, intrucat vibratia si lumina emisa de El, era deosebit de INALTATOARE.

Gandind la Vibratia Inaltatoare, mi-am amintit ca pe TERRA, crestinii sarbatoreau astazi 24.05.2001, ZIUA INALTARII la CER a DOMNULUI IISUS CRISTOS. Iata si aceasta semnifica ceva.


Zamoxis a spus : " Melfior Ra cu mana dreapta vei lua din Soare ceea ce ti se ofera"

Am introdus mana in interiorul Soarelui incandescent, am atins ceva si am luat in mana, o tablita de culoare alb-argintie. O priveam si iata ca deodata s-a deschis ca un evantai si din ea a mai aparut una.

Parca erau doua tablouri in miniatura, cu rame incandescente. Zamolxis a apus: " Priveste ambele table"
Le priveam si iata ca in interiorul celei din stanga a aparut imaginea unui spirit intrupat si el acum pe Terra. In dreapta a aparut imaginea chipului meu, dar mult mai spiritualizata.
Zamoxis a spus:

" Voi sunteti fiinte Solare. Ati pogorat din Soare. Sunteti PURTATORI DE RAZE SOLARE.

Va aflati pe Terra pentru a raspandi Lumina pe Pamant. Aceasta este MISIUNEA VOASTRA.Indepliniti-o si nu va impiedicati de obstacolele care vi se pun intentionat in fata. Nu uitati aceasta si nu iesiti din RAZA PROTECTOARE.

Sunteti PERECHE SOLARA.Tineti minte aceasta. Voi sunteti purtatori de TORTE VII pe Pamant.

Prin raza luminii voastre multi pamanteni se lumineaza.

Nu va abateti din drumul luminii. Acum mai mult decat oricand este nevoie de raspandirea LUMINII prin CUNOASTERE.


MELFIOR RA candva ti s-a cerut sa folosesti acest nume, dar atunci nu stiai ce reprezinta si ce insemnatate are. Afla acum ca cei insemnati cu semnul luminii, stiau ca trebuie sa apara un MESAGER SOLAR, un purtator de TORTA SOLARA, dar nu stiau cine este.

Stiau doar ca acest mesager va avea LUMINA in nume si astfel nor avea confirmarea prin insasi numele lui ca EL este. Pentru purtatorii de lumina confirmarea era SOLAR = RA, SOL = PAMANT.

Cei care aveau cunostinta de venirea mesagerului SOL=AR=RA, au primit cu mare bucurie scrierile tale, care pentru ei insemnau mult mai mult.Nu a lipsit mult sa transformi acest nume in pseudonim, anagramand cele doua cuvinte, dar un alt purtator de torta solara A.I., te-a convins sa respecti cele transmise tie in mod telepatic in starea de meditatie, pentru ca acesta era semnul asteptat de slujitorii Luminii.

Te nemultumea aceasta deoarece nu cunosteai intelesul numelui cu care trebuia sa semnezi scrierile. In urma cu cativa ani, la o intalnire cu publicul, o persoana din Ramnicul Valcea, te-a numit " DOAMNA SOARELUI ". Tu in modestia ta, ai tratat aceasta ca pe un compliment, dar aceasta persoana spirit intrupat, stia ce spune, deoarece si ea este un slujitor al Luminii. Atunci prin ea s-a dorit sa iti constientizezi descendenta si Misiunea.

" Melfior Ra acum aminteste-ti, vizualizeaza si inregistreaza in memorie, Drumul vostru Solar, sa nu cadeti in uitare si mai ales in vibratii joase in plan fizic, sa nu va indepartati, sau sa va "duelati" ca cel care face aceasta isi pierde dreptul de intrare aici in SALA SOARELUI INCANDESCENT si chiar in PIRAMIDA NORDICA.....

Acum salutati-va cu SALUTUL SOARELUI. Acest salut va va ocroti si va va da puterea SOARELUI INCANDESCENT. "

Zamolxis ne-a predat Salutul Soarelui Incandescent care se executa astfel :

" Se intorc si se ridica palmele spre Soare. 

Se incarca de energie solara, apoi se duc la piept, la ANAHATA CHAKRA, incrucisandu-se se unesc prin apropiere, se ridica apoi unite pana deasupra capului, unde se deschid intr-un arc de cerc, apoi se coboara creand un oval luminos deasupra trupului, dar executand acest salut ritualic se mentalizeaza primirea prin degete, prin palme a energiei solare. 

Ducerea ei in inima, apoi ridicarea ei pe axa energetica centrala pana deasupra capului, apoi deschiderea celor doua semicercuri in acelasi punct comun si formarea DISCULUI SOLAR prin coborarea mainilor si unirii palmelor, din nou pe ANAHATA CHAKRA. 

In tot acest timp mainile care au primit lumina, energia solara, o difuzeaza, iar aceasta formeaza in jurul capului un SOARE IN MINIATURA.

Am efectuat toti simultan sub indrumarea Marelui Preot Zamolxe SALUTUL SOARELUI INCANDESCENT si am vazut ce efect are.

Vedeam ce consistenta are nimbul, aura noastra, a corpurilor noastre astrale. In jurul capului fiecaruia se crease o luminiscenta incandescenta asemanatoare Soarelui Incandescent.

Redevenisem mici sori si condensam si intensificam lumina Soaelui in jurul capetelor noastre astrale si implicit terestre."

Zamolxe a spus; " Acum priviti-va nimbul stralucitor"

Era intr-adevar o minunatie sa vezi cata lumina se acumula in jurul nostru si atat de simplu. Capetele noastre erau niste sori in miniatura.

Zamolxis ne-a condus pana in SALA SOARELUI cu 10 RAZE  si acolo a spus:

" Afara-i vant, sunt intemperii de tot felul, dar voi trebuie sa va continuati MISIUNEA. Nimeni si nimic sa nu va opreasca din drumul vostru.

Va salut cu SALuT SOLAR , cu care va indemn sa salutati si voi si sa-l folositi cat mai des, pentru ocrotirea si intarirea LUMINII in jurul vostru. LUMINA FIE CU VOI "
Melfior Ra, Calator pe o raza














Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu