duminică, 20 ianuarie 2019

Luna si marele ei mister - Melfior RA



Dupa o scurta meditatie am intrat in stare de relaxare. Dupa cateva clipe am fost condusa de Zen, ghidul meu astral spre Luna. El mi-a comunicat " Melfior Ra, trebuie sa afli ceva nou despre Luna. Am primit ordin sa te conduc pentru a afla ceea ce se doreste sa le comunici pamantenilor. Ai cunoscut si ai vazut cele ce se afla pe partea vazuta a Lunii.
Apoi ai cunoscut ce se afla si pe partea nevazuta a acesteia.. De acum e timpul sa afli MARELE MISTER AL LUNII. Vei fi condusa sa afli si sa cunosti ce se afla in interiorul Lunii. Vei vedea ce se pregateste pamantenilor si vei cunoaste cum vor decurge cele ce urmeaza sa se intample curand". Am ajuns in apropierea Lunii. Am ocolit-o de cateva ori prin miscare spiralata, Am ajuns apoi deasupra ei, dupa care pe un culoar energetic, am patruns in interiorul acesteia.
Nu mica ne-a fost mirarea cand am vazut in interiorul ei, o atmosfera locuibila celor aflati in trupuri materiale carnale. Era o atmosfera asemenatoare cu cea a Shambalei intra-terestre. Se gaseau acolo vegetatii de tot felul, un Soare lumina permanent, iar temperatura atmosferica era de 20-25 grade celsius. Temperatura si luminozitatea erau constante. Ceea ce vedeam si simteam acolo era fantastic.
Am remarcat faptul ca in interiorul Lunii se afla Terra in miniatura, numai ca aceasta nu avea o forma convexa, curbata in exterior, ci avea o forma concava, dar pe toata suprafata ei se vedea clar impartirea continentala. Se mai vedeau toate marile si si oceanele, muntii de pe Terra si toate campiile, chiar si desertul Sahara.Tot ce exista pe Terra ca relief exista si acolo.
Apoi am fost condusa pe fiecare continent in parte. Am strabatut si vazut "Pamantul" din interiorul Lunii, de la un capat la altul. Am vazut fiintele care se ocupa de tot ceea ce se afla acolo. Mi s-a transmis: "Mesagerule, transmite semenilor tai ca oamenii pamanteni vor veni sa locuiasca aici cand se va da semnalul".
M-am gandit imediat, oare cum se va ajunge aici. In gand am primit si raspunsul : "Priveste cum se va ajunge aici". Pe un alt ecran imens am vazut o multime de nave extraterestre, de OZN-uri care parca aspirau oamenii de pe Terra.
Acestia erau parca alesi, cautati pentru a fi absorbiti in mini-navele extraterestre, iar cand navele erau pline se intorceau pe Luna si apoi veneau iar aici....Am vazut o derulare DESAVARSITA a programului. Nici o armata terestra nu dispune de organizarea care era acolo.
Vedeam cum pamantenii erau adusi si condusi pe "continentul" de pe care proveneau pe Terra. Localitatile continentelor, orasele erau echivalente tarilor terestre, iar strazile oraselor erau echivalente cu orasele terestre. Aici erau adusi si colonizati noii veniti.
Cand ajungeau la destinatie li se facea instructajul pentru ca erau INTR-O LUME NOUA SI PE UN PAMANT NOU.
"Iata mesagerule, de mii de ani sunteti cercetati voi, fiintele umane terestre, dar si fauna si flora terestra, precum si cele patru elemente care intretin viata pe Pamant : pamant, apa, aer, foc. iata asadar de ce se munceste, pentru salvarea celor insemnati cu semnul Luminii.
Entitatea conducatoare a disparut de pe ecran. Pe un alt ecran am vazut apoi din nou cateva secvente. Cei veniti de pe Terra se prosternau, unii ingenuncheau, altii se inchinau prin semnul crucii, altii prin ridicarea mainilor, dar de fapt toti faceau acelasi lucru, Multumeau lui Dumnezeu pentru salvarea lor.
"Priveste Melfior Ra cum va arata Terra dupa ce vor fi adusi aici o parte din locuitorii ei".  Iata ce am vazut:intreg pamantul era ca un imens cazan, parca fierbea, tot ce era in acel cazan se misca, nimic nu mai era stabil. Vedeam munti rasturnandu-se si faramitandu-se, vedeam ape inghitind uscatul, vedeam oameni si animale alergand bezmetici si ingroziti. Era mai mult ca in filmele de groaza ceea ce vedeam si ma ingrozea si pe mine.
Deodata au aparut navele OZN si au inceput sa aspire, parca sa culeaga de la o anumita distanta, pe cei insemnati. Vedeam clar semnul purtat de cei alesi pentru a fi salvati. Acestia erau insemnati cu semnul Luminii, adica erau foarte luminosi, erau inconjurati de o luminozitate alb-argintie, iar aparatele din interiorul navelor sesizau aceasta de la mare distanta....
"Iata pentru ce s-a pregatit transferul si transportul celor insemnati cu semnul Luminii, celor alesi sa duca mai departe faclia evolutiei spirituale dintr-un ciclu cosmic in altul. Acum priveste ce va fi dupa MAREA SCHIMBARE.
Am privit din nou ecranul. Vedeam Terra . Acum totul era in nemiscare, in liniste, ca dupa potop. Pamantul, solul, era foarte moale, inca mlastinos, de pe inaltimi aparusera pete de verdeata. Era soare si o lumina blanda. Era tacere si pace. Nici o fiinta nu se vedea pe Pamant. Apoi deodata mii si mii de OZN-uri au aparut in atmosfera terestra, apoi se opreau spre locurile inverzite de pe inaltimi unde debarcau pe cei care fusesera absorbiti cu mult timp in urma.
Acum erau adusi inapoi cei ce fusesera gazduiti in interiorul Lunii. Toti cei readusi pe Terra aveau aproximativ aceeasi varsta, in jur de 30 de ani. " Corpurile lor au fost regenerate. Aceasta va fi infatisarea si varsta viitorilor pamanteni.
Multe s-au schimbat in structura lor. Asa vor arata pamantenii de acum inainte, indiferent de varsta trupului. Multe schimbari s-au produs si acestea levor mosteni si urmasii lor si urmasii urmasilor lor. dar toate spre bine si Lumina.
Iata ca se pun bazele unui noi ciclu cosmic si unei noi civilizatii pe PLANETA ALBASTRA., care s-a numit candva Terra. Toate acestea s-au intamplat si se vor mai intampla daca viitoarea omenire va repeta greselile vechilor civilizatii. Acum Creatorul a luat inca o masura de precautie anihiland obiectul decaderii umane si multe rele nu se vor mai cunoaste. Continuitatea vietii pe aceasta planeta va avea alte premise. Pamantul e NOU si Omul e NOU, precum noi vor fi si cele ce se vor ivi in acest spatiu.
Toate cele vazute mi-au lasat un gust amar in suflet si o imensa durere in suflet pentru cei ce vor sfarsi in mod groaznic, dar cum dupa noapte vine zi si dupa aceasta curatire generala a Pamantului se anunta vreme buna intrucat pacea, Adevarul si Lumina vor triumfa pe aceasta minunata Planeta. Ferice de cei luminosi si insemnati cu semnul Luminii."Melfior Ra, calator pe o raza https://melfiorra.ro/
"Dedic aceasta carte tuturor celor care, de-a lungul timpurilor si-au jertfit viata pe altarul CUNOASTERII si al ADEVARULUI" MELFIOR RA
"MELFIOR RA este o adevarat celebritate in domeniul parapsihologiei, cu o complexa personalitate, avand capacitati extrasenzoriale de exceptie, capacitati de clarviziune si puterea de a calatori in astral cu o usurinta uimitoare, se inscrie astfel in randul adevaratilor Maestrii. In desele noastre calatorii astrale, am avut prilejul si bucuria de a o insoti in locuri si dimensiuni despre care doar Ea a avut curajul si puterea sa le marturiseasca publicului larg in lucrarile sale, unde momentele si faptele petrecute in astral au fost redate cu acuratete si o precizie demne de munca unui Inalt Spirit." Dr. Teodor Vasile
www.melfiorra.ro
Melfior Ra Facebook Profile
Melfior Ra - Misiunea Romania Facebook Group 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu