sâmbătă, 24 decembrie 2016

Starea de Buddha - Darul Mamei Divine

Starea de Buddha " In zorii zilei de 26 octombrie, m-am vazut intr-un templu in care statea in pozitie de meditatie marele intelept Buddha.
Totul in jur era linistit si o stare de bucurie si de multumire mi-a cuprins intreaga fiinta. Mi se parea atat de minunata starea in care ma aflam, ca parca doream sa raman acolo o vesnicie.
Deodata am auzit o voce, care desi parea ca o aud din afara, o simteam vibrand in interiorul fiintei mele. Mi-a spus: " Sa urmaresti ca in tot ceea ce faci sa fii in starea de bucurie si de multumire in inima ta, ca astfel traiesti < Starea de Buddha>."...
Mi s-a transmis sa scriu despre toate acestea sa aduc la cunostinta semenilor mei cum ajungem sa traim aceasta stare, am urmat indemnul si scriu pentru voi toti iubitorii de lumina.
Sa urmariti ca in tot ceea ce faceti sa fiti in starea de bucurie si de multumire in inimile voastre, ca astfel sa traiti < Starea de Buddha>" Nicoleta Pasat, Binecuvantari Divine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu