sâmbătă, 24 decembrie 2016

Misterul Pasarii Maiastre - Darul Mamei Divine


" Pe 7 iunie , dupa ce terminasem de scris ultimul capitol m-am intins pe pat cu gandul la coperta cartii, caci o rugasem pe Ramona sa picteze Pasarea Maiastra, ca simbol al binecuvantarii divine, deodata pe ecranul mental mi-a aparut soarele din care a zburat spre mine Pasarea Maiastra, cu aripile larg deschise, iar din ele se revarsau raze aurii, ce imbracau in lumina Pamantul.
Sunetul divin al Maiastrei mi-a inaltat sufletul si prin intreaga mea fiinta au trecut fluxuri de energie fierbinti. Am trait clipe de mare inaltare sufleteasca, de gratie si de binecuvantare divina...
Porumbelul alb din aripile caruia se revarsa raze de lumina, este simbolul Pasarii Maiastre, o energie transmisa din inalte spatii celeste, care coboara catre mine in chip de pasare de lumina , asemanatoare unui porumbel alb,al carui zbor il percep sub forma unui sunte foarte frumos, care nu se aseamana cu nimic din ceea ce se canta pe Pamant si de aceea l-am numit " Cant de Pasare Maiastra".
Este un sunet divin care te ridica vibrational cand il auzi,treci barierele timpului si spatiului si traiesti sentimentul ca esti una cu tot, ca te regasesti in fiecare om, in fiecare floare, in toata creatia divina.
Din Inalt mi s-a transmis prin Elena Tarnovan semnificatia imaginii: " Soarele este simbolul luminii, al Dumnezeului Mana Bon - Dumnezeul sistemului nostru solar.
Chipul Domnului Iisus care a aparut in soare este confirmarea ca < Iisus Hristos este Lumina Lumii>. Odata cu imaginea aparuta pe ecranul mental, a soarelui din care venea spre tine Pasarea Maiastra, ai primit binecuvantarea Tatalui ceresc - Dumnezeu Mana Bon, pentru tine si pentru cartea < Binecuvantari Divine> . Nicoleta esti o binecuvantare pentru aceasta lume!


Din Inalt se doreste sa stiti ca sunteti binecuvantati de Sus nu doar de preotii care slujesc in temple, ci si prin oamenii alesi de Divinitate, preotii de foc, care slujesc in altarele inimii lor.
Cu totii trebuie sa ajungeti sa slujiti lumina,sa deveniti temple vii ale Duhului Sfant, Dumnezeu va binecuvanteaza in fiecare dimineata, prin razele de soare pe care vi le trimite.
Nicoleta porti vestminte in culoarea flcarailor de foc. Spiritul tau comunica cu spiritele din cerul de Sus, din Opal. Nicoleta faci parte din garda serafimilor Tatalui Ceresc. Sunt putini oameni pe Pamant care fac parte din garda serafimilor
Intr-o dimineata, m-am trezit intr-un cantec atat de inaltaror! Era un sunet pe care l-am auzit prima oara, un sunet pe care atunci cand il auzi treci de barierele spatiului si timpului.
Am povestit cu Ionut sotul meu, el inca nu auzea sunetul si chiar se uita mirat la mine, apoi peste cateva saptamani auzeam toata familia cantecul. Simteam ca suntem o forta!
O senzatie atat de placuta era in inima mea cand auzeam cantecul, ma uitam la sot, la copii si le citeam in ochi bucuria si emotia, eram fericiti , caci intr-adevar este un cant pe care-l traiesti cu inima." Nicoleta Pasat, Binecuvantari Divine, Misterul Pasarii Maiastre




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu