sâmbătă, 24 decembrie 2016

Spiritul lui Brancusi si Coloana Infinitului

" Un grup de persoane m-au intrebat cum sa faca sa il intalneasca pe Domnul Iisus. M-am uitat surprinsa la ceea ce-mi cereau. Cum sa le explic, m-am intrebat in sinea mea si vazand stalpul de inalta tensiune de la poarta casei, ca sa le dau un exemplu le-am spus: Ca sa-l intalniti pe Domnul Iisus, trebuie sa urcati pas cu pas catre lumina.
Iata, este ca si cum v-ati urca pe acest stalp de inalta tensiune. Nu este de ajuns doar dorinta voastra de a urca, ci trebuie sa fiti pregatiti cu echipament adecvat, ca sa nu va arda curentul de inalta intensitate. O sa-l intalniti pe Domnul Iisus cand veti simti focul care arde in inima voastra.
Fiti deci curati cu inima si ardeti in iubire pentru semeni. Fiecare pas pe care-l faceti urcand pe stalp, este o treapta in evolutia voastra. Pe masura ce urcati, vi se cere mai multa atentie, mai multa responsabilitate, caci fiind la inaltime, pericolul de a aluneca este mai mare.
Pe 22 martie,in jurul pranzului, mi-a aparut pe ecranul mental o imagine cu Brancusi in fata unor exponate la care lucrase. Era imbracat in haine deschise la culoare si parea foarte cufundat in gandurile sale. Medita intens la ceva, iar deasupra sa, se rotea in spirala o energie alba care se inalta spre cer.
M-am intrebat: Ce inseamna asta? Am primit raspunsul chiar in aceeasi zi si am inteles ca mi se aratse un loc in care voi ajunge.
Calatoria spirituala din Paris s-a randuit sa fie in perioada 17-22 aprilie. In meditatia facuta la atelierul lui Brancusi, mi-a aparut pe ecranul mental o imagine cu Brancusi si o femeie frumoasa, care avea in centrul inimii un buchet de flori albe, iar ingerii mi-au spus ca este "mireasa sufletului" sau.
In urmatoarele zile am vizitat locuri frumoase Opera, Galeriile Lafaette, Biserica Madeline, inchinata Mariei Magdalena, Domul Invalizilor, Mormantul lui Napoleon, Turnul Eiffel, Capela Sfanta renumita pentru vitraliile colorate.
Pe 20 aprilie dimineata,mi-a aparut o imagine cu o statueta, pe care privind-o cu atentie , am auzit ca si cum cineva mi-a soptit " Pogany". Intrebandu-ma ce inseamna aceasta, peste statueta a aparut chipul unei persoane zambind si atunci am stiut ca ea a fost "mireasa sufletului" lui Brancusi.
Pe 21 aprilie, in jurul pranzului,am fost din nou la atelierul lui Brancusi. El a venit in spirit in preajma noastra, ne-a transmis ca este alaturi de noi in lucrarea de luminare si ne-a daruit flori albe rozalii, ce semanau cu florile de nufar. " Nicoleta Pasat , Binecuvantari Divine


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu