vineri, 23 decembrie 2016

Braco vine in Romania pe 31 Decembrie 2016


Filmul „Puterea Tăcerii” este minunat. Este simplu, intim și mă emoționează să văd atât de mulți oameni ale căror vieți au fost schimbate. Având șansa să stau alături de Braco, să vizionez filmul cu el, am avut un sentiment unic, la fel ca atunci când participam la sesiunea de grup cu privirea sa binefăcătoare. Sunt foarte fericită că am avut ocazia să văd acest film și să-l întâlnesc pe Braco. Pentru mine, cel mai important lucru de pe lume este să-i ajuți pe alții și să împarți ceea ce ai. Acesta este mesajul pe care l-am primit și mă bucur foarte mult să îl văd pe Braco oferindu-l tuturor. Îți mulțumesc din suflet!”
Naomi Campbell, fotomodel / actriță, UK

Braco este o personalitate fascinantă, fără să aibă asocieri religioase sau politice. De fapt, el comunică prin tăcere și puterea acesteia. Suntem copleșiți de comunicare pe toate canalele în zilele noastre și oamenii au nevoie să se reîntoarcă la ceva tangibil. Poate că privirea binefăcătoare a lui Braco întărește această idee. Este ceva atât de puternic în privirea lui, în tăcerea lui încât are capacitatea să ofere ceva oricărei ființe umane fără cuvinte, incantații și ceremonii. Este puterea iubirii într-un sens adânc.”
Armand Assante, actor, SUA

Am avut un defect de vedere transmis genetic timp de 20 de ani. Sunt uimit și nu pot spune ce s-a întâmplat, însă văd mult mai clar acum. Privind în ochii lui Braco, am simțit stări copleșitoare de iubire și fericire, simțindu-i prezența. A fost un sentiment foarte puternic de împlinire, ceea ce este un lucru rar. A fost o experiență reală și unică.”
Dr. Madan Bali / doctor în medicină complementară / Canada

Mai multe detalii despre eveniment ai AICI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu