sâmbătă, 24 decembrie 2016

Partea friguroasa a lunii - Darul Mamei Divine


Partea friguroasa a lunii " In zorii zilei de 8 octombrie 2013 m-am vazut pe un munte la poalele caruia erau amenajate partii de schi. ...Imediat ce am ajuns in varful muntelui a sosit un aparat transportor, asemanator unui lift, in care se afla un ghid care urma sa ne conduca pe partea friguroasa a lunii. 

Ghidul a permis sa urce numai persoanele imbracate corespunzator de calatorie. Am urcat in vazduh cu viteza luminii. In aparatul transportor am survolat partea friguroasa a lunii, unde exista viata si multa activitate.

In cladirile pe care le vedeam stiam ca sunt mii de fiinte luminoase care fac cercetari si tin conferinte. Cand aparatul transportor a revenit brusc pe axa de lumina a muntelui, am tresarit brusc si m-am vazut in camera mea....

Alte informatii le-am primit peste trei zile de la Melfior Ra cand a venit la Sibiu. Din discutiile cu ea, am inteles ca a fost in calatorii astrale si a vizitat partea nevazuta a lunii unde exista viata.

Astfel am primit confirmarea ca exista fata nevazuta a lunii unde se afla un centru de cercetari intergalactice si am inteles ca de fapt partea friguroasa este partea nevazuta a lunii, unde s-a dorit sa ajung, pentru a lua cunostinta despre aceasta. " Nicoleta Pasat , Darul Mamei Divine 





Comanda Cartea Darul Mamei Divine a Nicoletei Pasat AICI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu