sâmbătă, 24 decembrie 2016

Spiritul lui Mircea cel Batran vegheaza Romania

Spiritul lui Mircea vegheaza Romania
Pe 21 mai,o zi de sarbatoare inchinata Sfintilor Imparati Constantin si Elena, o zi draga sufletului meu dupa ce am terminat de pregatit cabinetul am ramas in liniste spunand in gand o rugaciune de multumire...Am inceput programul cantand "Ave Maria" iar in acest timp Maica Sfanta a venit in mijlocul nostru si ne-a binecuvantat.
Era multa lumina in Casa de Lumina Maria si in sufletele noastre. Am inceput rugaciunea intr-o stare de inalta frecventa vibrationala. In plan subtil au fost cu noi mai multe entitati de lumina: Domnul Iisus, Maica Vian, arhangheli, apostoli, sfinti, voievozi.
La un moment dat, am vazut chiar in fata mea o entitate imbracata in vestminte lungi, prinse in talie cu un brau stralucitor. Avand multa lumina in jurul sau, am crezut ca este un sfant si m-am intrebat in gand: Ce sfant este? si am primit frumos raspunsul: Mircea. Care Mircea? Mircea Cel Batran a fost raspunsul.....
Seara in miez de noapte, cand m-am intins in pat sa dorm imi ardeau centrii energetici si cum sa dorm cand energiile fierbinti treceau prin fiinta mea?
Am ramas in liniste si deoadata a aparut in spirit Mircea cel Batran. M-a invitat sa-l urmez si imediat am ajuns in fata unor porti de lumina, vegheata de strajeri in zale albe, care s-au inclinat in fata noastra si ne-au permis sa intram. Poarta era imensa, luminoasa, plina de simboluri si dincolo de poarta se zarea un templu deosebit de luminos.
Atunci mi s-a dat sa inteleg ca in plan fizic corespondentul acestui templu este Manastirea Cozia. De jur imprejurul manastirii straluceau lumini pe care privindu-le am inteles ca erau de fapt spiritele fiintelor care si-au dedicat viata slujind acest lacas de cult, spre slava lui Dumnezeu.
Deodata am tresarit. Eram in corpul fizic in camera mea. Uimita de cele intamplate m-am uitat la ceas. Era 01:45. A doua zi am cautat pe internet informatii despre manastire. Manastirea Cozia este o ctitorie a lui Mircea Cel Batran si are hramul "Adormirea Maicii Domnului" si celalalt paraclis cu hramul "Duminica tuturor sfintilor " iar bolnita pe cealalta parte a soselei, are hramul "Sfintii apostoli".
Pentru mine a fost o bucurie, cartea fiind dedicata tuturor sfintilor si apostolilor si stabilisem lansarea cartii sa fie in duminica tuturor sfintilor. Prin vizitarea spiritului lui Mircea, am primit confirmarea existentei celor doua paraclise cu hramul "Adormirea Maicii Domnului" si "Duminica tuturor sfintilor" si ca Mircea cel Batran a fost de fapt un mesager, prin care mi s-a adus la cunostinta ca acolo sus s-a creat o bucurie prin dedicarea acestei carti tuturor sfintilor.
Din stratul de lumina in care se afla, Mircea cel Batran, iubitor de tara si de neam, vegheaza la implinirea sa spirituala.
In semn de multumire, rostim cu recunostinta urmatoarele precum Grigore Alexandrescu in poezia Umbra lui Mircea la Cozia:

Salutare,umbra veche!
Primeste inchinaciune de la fiii Romaniei care tu o ai cinstit.
Noi venim mirarea noastra la mormant-ti a depune,
Veacurile ce-nghit neamuri al tau nume l-au hranit"
Sibiu 22 mai 2013, Nicoleta Pasat , Binecuvantari Divine



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu