sâmbătă, 24 decembrie 2016

Lumina, iubire si binecuvantare de la Eminescu

Lumina, iubire si binecuvantare de la Eminescu " Pe 5 iunie, in jurul pranzului, dupe ce l-am ascultat pe fiul meu Andrei la comentariile unor poezii pe care le avea de invatat pentru examenul de bacalaureat, am spus o rugaciune ca sa-i luminez examenele si am cerut ajutor ingerilor luminii, care m-au ghidat sa luminez examenele elevilor.
Am urmat indemnul lor, apoi am ramas un timp in liniste, simtitnd caldura in interiorul fiintei mele, cand deodata pe ecranul mental a aparut o lumina stralucitoare in forma de stea care invaluia o silueta , careia nu-i vedeam chipul si intrebandu-ma cine este entitatea, in loc de raspuns mi-a aparut o alta imagine cu un bust sculptat pe care privindu-l am exclamat: "Eminescu".
Cand am realizat cine este entitatea, i-am transmis emotionata "Eminescu, ce mult ma bucur ca ai venit in casa mea. Eminescu, te rog din tot sufletul meu, ajuta-l pe Andrei si pe toti elevii care dau examenul de bacalaureat"
Binecuvantarea sa am simtit-o ca si fiori de energie fierbinti care au adus energie in tot corpul. I-am povestit lui Andrei ceea ce traisem, iar el emotionat a gasit pe internet cantecul "Eminescu" cantat de Doina si Ion Aldea Teodorovici, dupa versurile scrise de Grigore Vieru.
Ochii mei s-au umplut de lacrimi cand am cantat "Eminescu, domnul cel de Pasare Maiastra, domnul cel de nemurirea noastra" . Atunci in mintea mea s-a facut conexiunea intre Pasarea Maiastra ca simbol al binecuvantarii Maicii Sfinte si Eminescu, care in dorul sau de lumina a cerut ajutor Fecioarei Maria, asa cum reiese din poezia sa care imi este foarte draga:
Noi ce din mila Sfantului
Facem umbra pamantului,
Rugamu-ne-ndurarilor,
Luceafarului marilor
Asculta-a nostre plangeri,
Regina peste ingeri
Din neguri te arata,
Lumina dulce.clara,
O, Maica Preacurata
Si Pururea Fecioara,
Marie!
Craiasa alegandu-te
Ingenunchem rugandu-te
Inalta-ne, ne mantuie
Din valul ce ne bantuie
Fii scut de intarire
Si zid de mantuire
Privirea-ti adorata
Asupra-ne coboara,
O, Maica Preacurata
Si Pururea Fecioara,
Marie!
Dupa un sfert de ora, in timp ce pregateam masa de pranz, o lumina ca un fulger a trecut prin corpul meu si mi-a adus in gand raspunsul la una din intrebarile care ma preocupase de cateva zile. Eram atat de bucuroasa!
Peste zi m-am gandit mult la Eminescu, caci simteam energia in toata fiinta mea. Plimbandu-ma prin padure si meditand la Eminescu m-am jucat cu cuvintele si am incercat sa scriu trairea in versuri:
Eminescu,
Din Cerul de lumina
Tu ai venit la mine,
Pe o raza a Maiastrei!
Si mi-ai adus in suflet
Iubire, bucurie
Si binecuvantare!
Eminescu
Am exclamat cu drag
Si-avand in gand examenul , eu te-am rugat
Asa cum doar o mama stie
Sa ajuti pe Andrei si elevii toti la Bac
Raspuns la a mea ruga,
Tu ai emis suvoi de raze,
Lumina si iubire ce au tesut in jurul meu,
Vestmant ales!
Multumesc, Eminescu, te iubesc!
Tuturor cititorilor, Lumina, iubire si binecuvantare de la Eminescu " domnul celd e pasare maiastra" 5 iunie 2013 " Nicoleta Pasat, Binecuvantari Divine


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu