sâmbătă, 24 decembrie 2016

Drapelul ocroteste Romania

" In seminarul - Activarea celui de-al saselea simt- am pus in practica dedublari, decorporalizari si calatorii astrale. In timpul calatoriei in univers, am ajuns intr-un spatiu unde m-au intampinat cu bucurie un grup de entitati de lumina.
S-au asezat in cerc in jurul meu, batand la tobe si facand incantatii. Se bucurau ca sunt vizitate de o entitate terestra. M-au condus intr-un loc sacru al spatiului, unde dintr-un obiectiv asemanator tijneau jeturi de lumina aurii spre mine. Am trait o mare bucurie sufleteasca cand mi-au oferit acest dar.
Dupa mai multe exercitii de dedublare si calatorii astrale prin univers, Melfior Ra ne-a cerut sa facem o calatorie in spatiul terestru, in care sa dorim sa aflam ceva, ce la modul constient nu se stie inca.
In aceasta calatorie am fost condusa in Rarau, deasupra Pietrelor Doamnei unde am vazut energiile curgand deasupra tarii noastre si unde se afla trei nave extraterestre care vegheaza Romania.
Intrebandu-ma de ce sunt aici, pentru ca toate acestea imi sunt cunoscute, am constientizat ca am fost adusa numai pentru a ma incarca energetic si am vazut piramida de lumina din Ceahlau, apoi am fost condusa de o entitate sub infatisarea unui calugar deasupra manastirii Putna.
Din manastire tajnea un flux de lumina spre Inalt si mi-a fost directionata privirea spre acel flux de lumina, iar deodata din acel flux a aparut in toata splendoarea un imens drapel in culorile Romaniei, drapel care acoperea intreaga zona a tarii noastre in plan astral.
Mi-a fost dat sa inteleg ca acel drapel din plan astral, reprezinta protectia tarii noastre, protectie sustinuta de toate entitatile din Inalt care au vietuit si si-au inchinat viata slujirii neamului romanesc.
Aceste entitati au iubit cu adevarat tara, neamul, glia si le-au aparat cu pretul vietii lor. Au fost marii voievozi, sihastrii, osteniii tari si toti cei care au iubit locul si zona aceasta. Ei sunt cei care vegheaza ca drapelul sa fluture deasupra pamantului romanesc.
Dupa doua zile de la ceea ce ingerii mi-au aratat in plan subtil despre drapelul care ocroteste Romania, pe postul de televiziune Antena 3, am vazut ca s-a realizat si in plan fizic drapelul, protectorul tarii.
Romania si-a omologat cel mai mare drapel din lume. tricolorul romanesc a fost inscris de postul de televiziune Antena 3 in Guinness World Records.
Drapelul a fost realizat mai intai in plan astral, apoi in plan material. persoanele care au avut menirea de a realiza in plan fizic drapelul, au fost inspirate si sustinute din Inalt. Asa am primit confirmarea " Drapelul, protectorul tarii! " Tuturor, Pace si Iubire " Nicoleta Pasat, Binecuvantari Divine. Detalii despre Tricolor AICI .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu