sâmbătă, 24 decembrie 2016

Templul Luxor - Darul Mamei Divine

" In jurul orei 23:00 stateam in pat cu ochii inchisi sa adorm si instantaneu am ajuns intr-un loc unde nu mai fusesem niciodata. Vedeam un obelisc imens de culoarea nisipului auriu, am vazut apoi alei strajuite de coloane, statui in forma unor animale si un templu peste care se revarsau fasii de lumina.
Unde sunt? m-am intrebat. La templul Luxor, a venit raspunsul. Eram in vestita capitala construita de Neferitit si Akhnaton, spre slava unicului Creator numit de ei Aton Ra.
Dimineata am povestit sotului meu unde m-au dus ingerii in spirit si am cautat pe internet informatii despre Luxor....Am fost in Luxor pentru anumite conexiuni energetice, intr-un loc de legatura cu divinitatea, intrucat acolo, in urma cu aproximativ 3500 de ani. s-a construit un oras capitala a Egiptului antic,spre slava unicului Dumnezeu.


Povestindu-i doamnei Melfior Ra trairea mea, m-a indemnat sa citesc cartea " Din tainele faraonilor " prin care voi primi anumite confirmari. Din carte am aflat ca Marele Zeu Ra era reprezentat prin discul de aur al soarelui numit Aton.
Discul de aur al soarelui isi revarsa razele cu terminatii sub forma de maini, care ofereau celor care se inchinau Marelui Zeu Ra lumina, intelepciune si iubire divina.
Am inteles semnificatia imaginii pe care o vazusem in meditatia din 21 septembrie, a miilor de stelute care s-au unit si au format soarele, care-si revarsa pe pamant razele invaluite in maini de lumina si am realizat ca era simbolul unicului Dumnezeu, spre slava caruia a fost ridicat templul Luxor, unde ingerii m-au dus in spirit cu binecuvatarea Domnului Iisus." Nicoleta Pasat, Darul Mamei Divine


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu