sâmbătă, 24 decembrie 2016

Biblioteca din Alexandria - Darul Mamei Divine

" In acest timp, Elena Tarnoveanu m-a vazut inaltandu-ma in spirit si mergand printr-un labirint de usi aurite. M-am oprit in fata unei usi, am descuiat-o, am intrat intr-o incapere foarte luminoasa, unde toate obiectele straluceau intr-o lumina aurie.
In mijlocul camerei, pe o masa aurie era o carte de formatul unei evanghelii, pe care am luat-o in brate, am citit-o, am asimilat informatiile din ea.
Am inteles ca erau informatii din biblioteca din Alexandria (Grecia) care a fost arsa cu mii de ani in urma. Chiar daca fizic cartile au fost arse , informatiile au ramas depozitate in cartile astrale, care pot fi citite in spirit de persoanele curate.
Este timpul ca aceste informatii sa ajunga la oameni caci in prezent ei au deschiderea necesara sa inteleaga si sa accepte informatiile.
Biblioteca a fost distrusa fizic, insa tot ceea ce au gandit, au descoperit oamenii de stiinta, marii ganditori, poeti, exista in spirit.
Prin distrugerea bibliotecii din Alexandria omenirea a fost impiedicata mii de ani in evolutie, Interesul fortelor care au distrus biblioteca a fost de a tine oamenii in ignoranta, in letargie spirituala." Nicoleta Pasat, Darul Mamei Divine." Nicoleta Pasat 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu