duminică, 16 august 2020

Decret - Abigail Wainwright via Terapia prin Cuvant

 


"Ca o ființă Divină de Lumină, îmi chem Prezența Eu Sunt, sufletul și Sinele Superior conectat la cea de-a șasea dimensiune și dincolo de ea. Invoc și solicit asistența echipei mele de lumină cu vedere la misiunea mea, să treacă prin, să fie martor, un sprijin și să activeze acest decret. Mă conectez acum cu echipa mea spirituală de ghizi ce au în mod absolut cel mai bun interes în ceea ce mă privește, de libertate și energie de suveranitate asociată cu ei.

Recunosc acum, cum sufletul meu este conectat la înțelepciunea profundă și s-a pregătit de-a lungul a nenumărate vieți pentru acest moment. Acest moment pe planeta Pământ, de trezire profundă și intensă. Mă deschid și permit o schimbare de distorsiune și întuneric, în adevărul superior și lumina iluminată. Eliberez toată conștiința de separare pentru unificare. Curăț toate confuziile pentru a experimenta claritatea. Simt în adâncul ființei mele recunoștință pentru dragostea, vindecarea și sprijinul disponibil. Mă conectez acum la imputernicirea de sine și la iubirea pentru suflet. Mă conectez acum la propria mea prezență. Cer acum să fiu asistat(ă) în toate modurile pentru a mă realinia cu adevărul ființei și suveranității mele absolute.

Vin aici în numele meu, al fraților și surorilor mele stelare, al strămoșilor mei, al familiei mele de suflet. Cer acum în acest moment, ca decretul meu să fie activat în toate direcțiile timpului, spațiului, dimensiunilor și realităților.

Transmut, vindec și integrez acum toate energiile negative, formele-gând, entitățile, paraziții, contractele, legăturile, blestemele, vrăjile, forțele diabolice, a. i, implanturile și dispozitivele cu care am putut sa ma asociez sau am încheiat acorduri. Dizolv totul înapoi la sursa pură prin acest corp fizic și prin toate corpurile spirituale acum.

Rog echipa mea de ființe de lumină superioare și ghizi, să returneze toate fragmentele de suflet pierdute din mine care s-au fragmentat, din orice direcție a timpului, spațiului, dimensiunilor și realităților acum. Rog să fiu ajutat(ă) în această regăsire sufletească și să știu exact unde să merg pentru vindecare și integrare.

Declar că nu mai port energie în sistemul meu, care nu este de sursă pură în acest moment actual, precum și în oricare alt aspect al meu din trecut, viitor sau prezent, simultane realități. Nu mai port niciun deturnător, impostor sau ,,autostopiști” sub nicio înțelegere ce a fost făcută sub intenții false sau ștergerea memoriei.

Acum intru în puterea mea pentru a plia și colapsa, precum și pentru a mă întoarce în timp, în punctul în care acel gând negativ sau energie de vibrație joasă au fost create. Acum le transmut în nucleu, înapoi la sursă.

Corpul meu, ce este templul meu, este acum curățat și liber de toate formele și energiile negative pe care le-am creat, atât cu bună știință, cât și fără să știu, cu intenția de auto-sabotaj și emoții negative. Îmi vindec complet ADN-ul, regenerându-mi corpul în întregime, înapoi la modelul organic care a fost creat să fie. Sunt conectat(ă) la Mama Pământ și îi mulțumesc pentru asistența ei în vindecarea ADN-ului meu, precum și pentru echilibrarea corpurilor mele fizice, emoționale, mentale și spirituale acum.

Mă deschid Sursei și-I mulțumesc pentru această vindecare divină și pentru acceptarea tuturor fragmentelor și aspectelor mele care sunt în nevoie acum.

Mă deschid la restaurare completă, transformare și integrare acum. Sunt vindecat(ă) și întreag(ă). Sunt o ființă ce operează prin suveranitate și sunt aici în misiune, schimbând această lume.

Îmi revendic dreptul din naștere și asistența ghizilor mei pentru această suveranitate. Rog ghizii mei, să continue să-mi deschidă uși pentru o chemare și o cale iluminată. Cer instrumentele și sprijinul atât spiritual, cât și material, necesare pentru a-mi îndeplini misiunea aici pe această planetă, să-mi fie puse la dispoziție acum. Rog să continue să fie aduși în viața mea oameni care să mă ajute și să asiste omenirea. Manifest recunoștință pentru aceste oportunități de a servi, precum și de a-i vindeca pe ceilalti, în timp ce mă deschid pentru a mă vindeca pe mine.

Așa este. Așa este. Amin.

Iubire divină tuturor ființelor."

Sursa-traducere și adaptare: Abigail Wainwright via Terapia prin Cuvant

Recomandare: Acest decret își mărește cu mult eficacitatea când este citit cu voce tare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu