duminică, 16 august 2020

Calatoria sufletelor - Michael Newton

 


"Clientul: Sunt intr-un sistem de transport ca un semnal de SUNET si LUMINA care ma ghideaza spre...CASA...si face parte din STRUCTURA mea TONALA - din FRECVENTA mea

Dr.N: Nu sunt sigur ca inteleg cum se combina SUNETUL cu LUMINA pentru a forma BENZI DIRECTIONALE ( RAZE)

Clientul: Gandeste-te la un diapazon urias, in interiorul unui stroboscop care clipeste

DrN: Aaaa, deci exista...ENERGIE?

Clientul: Avem ENERGIE din CAMPUL ENERGETIC. Asa ca nu sunt numai FASCICULE de LUMINA pe care calatorim....noi insine generam...ENERGIE...putem sa folosim aceste forte in functie de experienta noastra...

Dr.N: Atunci, nivelul tau de MATURITATE ( EVOLUTIE SPIRITUALA) iti ofera un oarecare element de control asupra VITEZEI si DIRECTIEI calatoriei.

Clientul: Da, dar nu chiar aici ( la desprinderea de corp) . Mai tarziu, dupa ce m-am linistit , pot sa ma misc mai mult prin jur pe cont propriu. Acum sunt TRAS si trebuie sa merg cu aceasta FORTA.

Dr.N: OK, ramai cu aceasta si descrie-mi ce se intampla in continuare.

Clientul : Mamisc, sunt primit in propriulmeu SPATIU ...si merg in LOCUL caruia ii apartin...

In HIPNOZA constientul analitic lucreaza in combinatie cu inconstientul pentru a primi si raspunde mesajelor directionate catre amintirile sedimentate adanc.

Subiectul este un inginer electrician si in consecinta a folosit cateva descrieri tehnice pentru a-mi explica senzatiile spirituale.

TOTI SUBIECTII ISI ADUC PROPRIILE SEGMENTE DE CUNOSTINTE PENTRU A PUTEA RASPUNDE LA INTREBARILE MELE DESPRE LUMEA SPIRITELOR.

Dr.N: Ce ti se intampla in momentul MORTII?

Clientul: Simt o mare usurare si ma misc repede.

Dr.N: Cum ti-ai caracteriza plecarea de pe Pamant, in lumea spiritelor?

Clientul: Tasnesc in sus ca o COLOANA de LUMINA si ZBOR. Acum sunt pe traiectorie.

Dr.N: Intotdeauna te-ai miscat atat de repede?

Clientul: Nu, numai dupa ultima SERIE de VIETI....

Dr.N: de ce?

Clientul: CUNOSC DRUMUL, nu am nevoie sa vad pe nimeni ( sa fiu intampinat sa nu ma sperii de noua dimensiune) ...si ma grabesc

Dr.N: Nu te deranjeaza ca nu esti asteptat de nimeni?

( spiritele BATRANE care au milioane de ani, cunosc ...drumul..)

Clientul: (rade) Era o vreme cand asta imi prindea bine, dar nu mai cer astfel de lucruri acum...

Dr.N: A cui hotarare a fost aceea de a tis e permite de a intra in lumea spiritelor FARA ASISTENTA?

Clientul : ( da din umeri) A fost o decizie mutuala intre mine si profesorul (GHIDUL) meu....cand am stiut ca pot sa ma descurc singur.

Dr.N: Si nu te simti pierdut, sau singur acum?

Clientul: Glumesti? Nu am nevoie sa ma tina nimenid e mana. STIU UNDE MERG si SUNT NERABDATOR SA AJUNG ACOLO.

SUNT TRAS CA UN MAGNET si IMI FACE PLACERE CALATORIA.

Dr.N: explica-mi cum functioneaza PROCESUL acesta de TRAGERE care te va purta la DESTINATIE

Clientul: plutesc pe un val...pe un FASCICUL de LUMINA...

Dr.N: FASCICULUL asta este ELECTROMAGNETIC sau ce fel?

Clientul: Pai...seamana cu BENZILE unui RADIO. Cineva rasuceste butonul si gaseste FRECVENTA adecvata pentru mine...

Dr.N: deci vrei sa spui ca esti ghidat de o forta invizibila fara prea mult contril si vointa din partea ta si ca nu poti grabi lucrurile asa cum ai facut imediat dupa moarte?

Clientul: da, trebuie sa merg cu BENZILE de LUMINA...UNDELE sunt directionate si eu...PLUTESC odata cu ele...Este usor...fac altii treaba pentru mine

Dr.N: Cine anume?

Clientul: Cei care detin controlul...nu prea stiu...

Dr.N: atunci nu detii controlul. Nu ai raspunderea de a-ti gasi propria destinatie

Clientul: MINTEA mea este de acord cu miscarea .....PLUTESC cu REZONANTA...

Dr.N: REZONANTA? Auzi SUNETE?

Clientul: Da, FASCICUL de LUMINA care vibreaza, iar eu sunt INAUNTRU...

Dr.N: sa ne intoarcem la ceea ce ai spus despre radio. CALATORIA ta spirituala este influentata de de FRECVENTE VIBRATIONALE cum ar fi REZONANTA INALTA, MEDIA, JOASA?

Clientul: Nu este rau, da si sunt intr-un SISTEM de TRANSPORT ca un SEMNAL de SUNET si LUMINA care ma ghideaza spre CASA ...si face parte din STRUCTURA MEA TONALA , din FRECVENTA MEA..."




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu