marți, 21 aprilie 2020

Initiere in Vindecare si Autovindecare a Maestrului intrupat ZHI GANG SHA



EU SLUJESC NECONDITIONAT UMANITATEA SI UNIVERSUL

TU SLUJESTI NECONDITIONAT UMANITATEA SI UNIVERSUL

IMPREUNA, NOI SLUJIM NECONDITIONAT UMANITATEA SI TOATE SUFLETELE DIN UNIVERS.

EU AM PUTEREA DE A MA VINDECA SINGUR

TU AI PUTEREA DE A TE VINDECA SINGUR

IMPREUNA, NOI AVEM PUTEREA DE A VINDECA ACEASTA LUME !

EU AM PUTEREA SUFLETULUI DE A-MI TRANSFORMA FIECARE ASPECT AL VIETII si DE A-MI ILUMINA SUFLETUL, INIMA, MINTEA si TRUPUL

TU AU PUTEREA SUFLETULUI DE A-TI TRANFORMA FIECARE ASPECT AL VIETII SI DE A-TI ILUMINA SUFLETUL, INIMA, MINTEA si TRUPUL

IMPREUNA, NOI AVEM PUTEREA SUFLETULUI DE A TRANSFORMA FIECARE ASPECT AL VIETII PE ACEST PAMANT SI DE A ILUMINA UMANITATEA SI TOATE SUFLETELE.



INITIERE in VINDECARE si AUTOVINDECARE a Maestrului intrupat ZHI GANG SHA

MANTRA care activeaza LIMBAJUL SUFLETULUI 3396815

= SAN SAN GEOU LU BA IOU UU ( repetarea ei)

Ce trebuie sa faci pentru inceput. Va trebui sa te conectezi prin liber arbitru cu Maestru ZHI GANG SHA pentru a primi DAR al VINDECARII si AUTOVINDECARII

1. PRIMIREA DARULUI prin TRANSMISIA DIVINA

Transferul SUFLETULUI DIVIN al SFEREI de LUMINA DIVINA AURIE si al IZVORULUI AURIU al LIMBAJULUI SUFLETULUI DIVIN facut dinspre INIMA si SUFLETUL DIVINULUI ( SURSEI) catre SUFLETUL tau. Transmisia in tacere!

" Draga SUFLET al Maestrului SHA, te rog vino si daruieste-mi o binecuvantare, astfel incat sa-mi pot revela LIMBAJUL SUFLETULUI in timpul acestei practici. Iti multumesc!

SAN SAN GEOU LU BA IOU UU ( 5-8 MIN) stand pe scaun cu coloana dreapta pentru pastrarea unui circuit energetic corespunzator

"Draga SUFLET al Maestrului SHA, iti multumesc. Te rog intoarce-te acum la Maestrul SHA!"
" Draga SFERA de LUMINA DIVINA AURIE si drag IZVOR AURIU al LIMBAJULUI SUFLETULUI DIVIN, va iubesc, va slavesc si va apreciez. va rog, revelati-mi LIMBAJUL SUFLETULUI meu. Va multumesc! "
SAN SAN GEOU LU BA IOU UU ( 5-8 MIN)

AUTOVINDECAREA 

(de mai multe ori pe zi toate mantra)

"Draga LIMBAJ al SUFLETULUI meu, te iubesc, te slavesc si te apreciez. te rog ofera-mi p vindecare pentru ( sau vindeca-mi ...spui organul, sistemul fiziologic, celulele, spatele, gatul, fata pe care doresti sa le vindecid e boala sau dezechilibrul emotional pe care doresti sa le vindeci).

SAN SAN GEOU LU BA IOU UU ( 5-8 min)

Iti multumesc!

"Draga SFERA de LUMINA DIVINA AURIE si drag IZVOR AURIU al LIMBAJULUI SUFLETULUI DIVIN, va iubesc, va slavesc si va apreciez. Va rog vindecati-mi....va multumesc!"

SAN SAN GEOU LU BA IOU UU ( 5-8 min)

HAO! HAO! HAO! ( Perfect, Fa-te bine!, Vindeca-te!)

Multumesc! Multumesc! Multumesc!



VINDECAREA ALTOR PERSOANE

"Draga LIMBAJ al SUFLETULUI meu, te iubesc, te slavesc si te apreciez. Te rog, ofera-i vindecare lui....(.................) pentru ( ........boala, organul, sistemul fiziologic, dezechilibrul emotional)

SAN SAN GEOU LU BA IOU UU ( 5-8 min)

HAO! HAO! HAO! ( Perfect, Fa-te bine!, Vindeca-te!)

Multumesc! Multumesc! Multumesc!






VINDECAREA LA DISTANTA

" Draga SFERA de LUMINA DIVINA AURIE si drag IZVOR AURIU al LIMBAJULUI SUFLETULUI DIVIN, de asemeni draga LIMBAJ al SUFLETULUI meu, va iubesc, va slavesc si va apreciez.va rog, oferiti-i o vindecare lui...(...................) pentru ( .............)

SAN SAN GEOU LU BA IOU UU ( 3-5 min)

HAO! HAO! HAO! ( Perfect, Fa-te bine!, Vindeca-te!)

Multumesc! Multumesc! Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu