sâmbătă, 14 noiembrie 2020

Merlin I Am - Shoud 2 - noiembrie 2020 - RO


 "Pentru multi dintre voi, aceasta va fi ultima voastra viata pe planeta, pentru ca ati absolvit aceasta Scoala si este timpul sa priviti lucrurile dintr-o alta perspectiva., cu acel dor....stiti ca este ultima viata in care va plimbati prin padurile planetei. O sa luati acestea cu voi, dar nu se vor compara cu realitatea de aici: padurea, cerul, pasarile, mancarea si toata frumusetea si muzica...si suntetul glasurilor celor care rad...foarte multa frumusete....e un pic de melancolie...dar este foarte frumos...so asta se petrece cand ajungeti la acest punct...Am vorbit despre frumusete la intalnirea trecuta si am vorbit si despre Manualul Realizarii Intrupate si am spus ca frumusetea vine in prim plan si va aflati inconjurati de ea si realizati ca toata energia este a voastra si sunteti inconjurati de frumusete...nu chiar tot timpul...uneori sunteti in trafic...alteori sunt stiri dificile...la care inca va uitati...eu nu v-as sfatui sa faceti asta...

Unii se tem de frumusete, pentru ca au sentimentul ca trebuie sa stea foarte liniari si stricti, sa aiba programe si obiective...dar toate acestea dispar atunci cand vine...Maestrul. Si asa cu frumusetea, respirati adanc si invitati-o...caci vine. E deja instalata.uneori asta va face sa plangeti atunci cand vedeti un video cu o melodie frumoasa. Familia Shaumbra...unii au ales sa plece...cu cateva saptamani inainte de a pleca si-au spus " o sa plec si o sa ma intorc la momentul potrivit". Multi Shaumbra ale caror nume nu apar pe site-urile voastre au plecat si ei apar pe unele dintre Noile Pamanturi, locuri foarte speciale pentru cei care si-au desavarsit ciclul ultimei vieti. Se regenereaza si se intorc dar ca Maestru." Despre Edith de exemplu care a plecat acum 2 zile, pot sa va spun ca esenta ei a plecat cam acum 1 luna si a asteptat. Cand astepti intre taramuri,o luna chiar nu conteaza, dara cum 2 zile , ea a eliberat si corpul. Am stat alaturid e ea cand s-a petrecut aceasta si a fost un moment foarte frumos pentru mine si pentru ea. Atunci cand te privesti pe tine, esti ca un foc ai carui taciuni se sting. Sunt ultimele scanteieri. Ea a fost martora acestor lucruri si este interesant, pentru ca nu simti asta, nu in mod fizic, dar esti foarte constient, esti foarte constient de ultimele conexiuni cu planeta care se duc...
Edith si cu mine am stat acolo ceva timp, amandoi am fost oameni, stim ce se intampla, am stat acolo un timp,noi doi ne stim de multe vieti. La Shoud-uri am avut multe intalniri unul cu atlul si am invitat-o si pe Edith sa vina pe scena. Edith a avut modul ei de a fi si de a deveni un simbol pentru Shaumbra din intreaga lume.
Asa ca am stat acolo un timp si la un moment am intrebat-o :
"Edith,acum ce vrei sa faci?" si ea a spus "Vreau sa merg pe Theos. Vreau sa ma regenerez, sa-mi am spatiul meu, sa-mi integrez tot ceea ce am facut ca OM. Am nevoie sa-mi INTEGREZ, nu vreau sa ma duc in taramuri apropiate, nu am treaba cu familia. " Si am mers la un fel de SPA SPIRITUAL pe THEOS...."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu