duminică, 26 iulie 2020

Intalnire cu sufletul - Invitata Sara Indigo



“Scriu acest mesaj pentru a recomanda din Inima workshop-ul Trezirea Inimii Iluminate (ATIH), sustinut de Sara Indigo, ce are loc intre 24 si 27 Ianuarie 2019. Am facut “cunostinta” cu ea, inainte de curs, urmarind emisiunea realizata de Oreste (https://www.youtube.com/watch?v=NG00BMjBXsQ), unde a fost invitata in 2013, cand avea 17 ani. Reactia mea a fost: UAU!!!
Marturisesc ca experienta de a fi alaturi de ea la acest curs nu se poate transmite sau descrie in cuvinte. Doar pot recomanda din Inima sa Traiti cateva zile alaturi de Sara, un Inger pe Pamant, asa cum mi-a fost prezentata, descriere la care la subscriu cu toata Fiinta mea.
Iubirea si sustinerea celor intalniti la curs m-au facut sa cred ca exista Minuni. Si ca Minunile suntem chiar noi.
Pot sintetiza astfel experienta avuta la curs: Vindecare, Bucurie, Cunoastere si bineinteles, Iubire. Aici am parcurs drumul catre Inima mea, iar cand am ajuns acolo l-am descoperit pe Dumnezeu.  Am inteles ca Viata traita din Inima este frumoasa, pentru ca este Iubire si ca este singura modalitate de a-mi onora Esenta.” Marius Andrei

Sa iti fie cu folos si bucurie si sper sa fii unul dintre cei care pe la cursuri, vin sa ne imbratisam cu mesajul: “Iti multumesc pentru recomandarea aceea!” 🙂
Si eu iti multumesc ca dai mai departe, cu drag!
Liliana



                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu