duminică, 20 octombrie 2019

Constantin Brancusi - Dumitru Ioan Branc din Autovindecare prin Alchimia Divina



"CONSTANTIN BRANCUSI este o mare entitate de Lumina si Iubire a Cerului, cu toate ca el este cunoscut de catre romani si de iubitorii de arta de pretutindeni, ca un sculptor renumit,ca un mare artist, aici vom discuta de latura spirituala a operei sale de la TARGU JIU.
L-am contactat pe Constantin, asa i se spune SUS si asa o sa-i spunem si noi, cu cateva luni inainte de cursul de TREZIRE SPIRITUALA si VINDECARE TOTALA in NOUA ENERGIE pe care l-am tinut la Targu Jiu.
L-am contactat si am comunicat cu el, printre altele l-am invitat la acest curs, nestiind pana atunci despre el ca este mai mult decat un artist de renume, un deschizator de noi cai in sculptura, dar asa cum am simtit si raspunsul lui Constantin m-a surprins asa de placut, ca nu am sa-l uit niciodata si pentru acest raspuns, dar si in general pentru tot ceea ce a facut si pentru tot ceea ce face IL IUBESC FOARTE MULT, IL STIMEZ, IL RESPECT - ESTE UN ADEVARAT DIVIN !!!
Raspunsul lui a fost limpede , ferm si mare hotarare si demnitate:
" DUMITRE, MI-AM PUS INIMA IN PIETRE, DAR CUM N-AM SA MI-O PUN IN OAMENI?"
Ii multumesc si pe aceasta cale! Si continua Constantin :
" EU, DUMITRE, EU M-AM ASEZAT LA MASA TACERII SI AM TACUT SI AM TACUT SI AM TACUT DUMITRE !!!
OMUL DIN MINE A TACUT SI AM LASAT PE DUMNEZEU SA VORBEASCA PRIN MINE SI REZULTATUL ESTE ACEASTA GRANDIOASA LUCRARE, ;ASATA OMENIRII AICI, LA TARGU JIU.
VALOAREA EI ARTISTICA ESTE DE NECONTESTAT, DAR VALOAREA EI SPIRITUALA ESTE FANTASTICA!"
Romanilor dragi, noi cei de SUS, va imploram sa va treziti la realitatea adevarata in care traiti, sa faceti ceea ce Constantin a facut, adica a eliberat iluziile mintii,omul si atunci automat Dumnezeu se manifesta prin voi.
Prin Constantin, Divinitatea v-a lasat un ansamblu spiritual cu o semnificatie deosebita, astfel, aici urmand cele "spuse" prin lucrarea aceasta , omul se ilumineaza, omul il gaseste pe Dumnezeu.
La POARTA SARUTULUI, una din piese,omul se impaca cu el insusi, cu Dumnezeu si cu semenii lui, fiindca nu se poate autosaruta cand este furios, cand uraste, cand este manios, cand este abuzat,agresat, mintit, tradat, din contra omul se impaca cu el insusi, se iarta, se impaca cu toti semenii, se impaca cu Dumnezeu si cand se saruta este in armonie cu el si cu cel cu care se saruta, este in Lumina, este in Iubire.
De fapt, definitia sarutului este imbratisarea sufletelor. deci asta se intampla la Poarta sarutului, oamenii sunt in Lumina,in Armonie si sufletele lor se imbratiseaza!
Se continua lucrarea cu MASA TACERII. Aici omul se aseaza impacat cu sine insusi, se aseaza si TACE.
IN TACERE II PERMITE LUI DUMNEZEU SA LUCREZE IN EL SI PRIN EL. IN TACERE VA VINDECATI.
Este o mare INTELEPCIUNE - TACEREA, este cea mai mare comoara, prin tacere totala a mintii si a limbii, voi permiteti lui Dumnezeu sa se vindece, salucreze asupra voastra, sa se manifeste prin voi!!!
Iubitilor, cultivati TACEREA, faceti post de TACERE!
Minimum 2h pe zi, consecutiv, practicati tacerea totala, nicio vorba , niciun gand, nicio grija, nimic, doar TACERE!
In aceasta perioada Dumnezeu lucreaza in voi si prin voi si se produc miracole!
Indrazniti, nu va costa nimic! Constantin a tacut si a realizat multe prin el si pentru el si altii au facut-o si au facut bine.
Lectia tacerii umaneeste una dintre celemai importante lectii date aici pe Pamant si a fost data umanitatii de marele Constantin.
TACERE TOTALA IUBITILOR si toata viata voastra se schimba, fiindca va vindecati si nu presupune nimic, nicio cheltuiala,niciun efort, pur si simplu te opresti si TACI!
Mare, foarte mare virtute este tacerea, omul in tacere iubeste, fiindca daca taci nimeni nu se cearta cu tine, nu jignesti pe nimeni, nu faci niciun rau nimanui, dar tie insuti iti faci un mare bine, un extraordinar de mare bine.
IUBITILOR, cautati-l pe Constantin si rugati-l sa va invete TACEREA, ela invatat-o si apoi prin el Dumnezeu v-a lasat voua MASA TACERII, ca simbol, dar valoreaza foarte mult acest simbol.
Dragii nostri, nu mai stati pe ganduri, mergeti la MASA TACERII si la propriu si la figurat, dar practicati TACEREA ca mod de viata si lasat pe Dumnezeu sa vorbeasca prin voi, ACUM si AICI si intotdeauna!
Constantin va este celmai recomandat sfetnic, chemati-l si rugati-l sa va ajute, fiindca el stie bine, el stie ca a trait ca OM, apoi s-a iluminat, s-a indumnezeit prin TACERE si apoi a facut ascultare totala de Dumnezeu!!!
Dupa ce v-ati iertat, v-ati impacat cu voi insiva - ati sezut la MASA TACERII, ati invatat TACEREA si o practicati, mergeti in pace, in liniste, in limpezime la COLOANA INFINITULUI, la comuniunea cu Dumnezeu, unde omul se inalta la Dumnezeu si Dumnezeu coboara in om - si astfel intreg procesul de iluminare a avut loc, intreg procesul de vindecare totala.
Mergeti la Targu Jiu si acolo il gasiti pe Dumnezeu,acolo aveti lasata de Dumnezeu RETETA VINDECARII (meditatia) Dumnezeu v-a lasat-o voua,oamenilor prin entitatea Constantin. Faceti cunoscuta reteta de vindecare a oamenilor, dar sa stiti ca lumea este plina de "Apostoli Toma" si nimeni nu va va crede din vorbe, daca nu le aratati vindecarea proprie - ca exemplu pentru ei, pentru cei care nu cred.
Lumea e plina de necredinciosi, nu-i judecati, nu e treaba voastra, voi puteti sa ii ajutati, ajutandu-va pe voi, vindecandu-va pe voi - daca nici atunci nu vor crede, nu-i judecati, nu este problema voastra!
Voi aveti iuibitilor, o singura problema, sa fiti Lumina,Iubire si Armonie!
In ceea ce priveste COLOANA INFINITULUI, acolo unde se termina partea materiala a coloanei, ea continua lainfinit, doar ENERGETIC dar formele ei sunt identice cu cele materiale,insa culoarea este de un albastru mai inchis,un albastru ca si cerul senin,dar mai inchis.
Deci ea continua, este cu adevarat o Lucrare Divina, nu numai o lucrare artistica a unui sculptor renumit.
Constantin v-a vindecat si v-a lasat si voua reteta!
Constantin s-a vindecat si va sta si voua in ajutor, ACUM si AICI si intotdeauna!
Lucrarea facuta de Dumnezeu prin Constantin si lasata voua la targu jiu va asteapta sa descoperiti secretul vindecarii si sa va vindecati!
Voi, cei din Targul Jiu aveti obligatia si responsabilitatea de a va vindeca primii si de a arata lumii romanesti si lumii intregi miracolele ce s-au facut cu voi. Localnici din Targu Jiu nu degeaba v-ati intrupat in aceasta perioada de schimbare totala pe Pamant, in acest loc.
Ramaneti in autenticitate si asumati-va responsabilitatea de a va vindeca primii si de a arata lumii romanesti si lumii intregi miracolele ce s-au facut cu voi.
Ramaneti in autenticitate si asumati-va responsabilitatea pentru viata voastra, vindecati-va si deveniti exemple demne de urmat pentru intreaga umanitate.
ACEASTA ESTE VOIA DIVINA PENTRU VOI, CEI CARE LOCUITI IN TARGU JIU SI IN INTREAGA ZONA - NIMIC NU ESTE LA VOIA INTAMPLARII !!!
INDRAZNITI! INDRAZNITI! INDRAZNITI!
TACERE! TACERE! TACERE!
IUBIRE! IUBIRE! IUBIRE!
ARMONIE! ARMONIE! ARMONIE!
VNDECARE! VINDECARE! VINDECARE!
" DRAGII MEI ROMANI DIN TARA SI DE ORIUNDE V-ATI AFLA, EU, CONSTANTIN BRANCUSI, ENTITATEA si ARTISTUL, VA ONOREZ,V-AM ONORAT DINTOTDEAUNA, V-AM ONORAT CU ACEASTA SACRA LUCRARE PE CARE DUMNEZEU A LASAT-O VOUA SI INTREGII UMANITATI PRIN MINE.
SUNT CHIAR MANDRU DE VOI CAND MA GANDESC CE MARE SANSA AVETI DELA TATAL CERESC CA VOI SI TARA VOASTRA SA DEVENITI EXEMPLE DEMNE DE URMAT PENTRU INTREAGA UMANITATE DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE!
MARE ONOARE, ROMANII MEI, MARE CU ADEVARAT!
EU, CONSTANTIN BRANCUSI, VA IMPLOR SA ONORATI ACEASTA LUCRARE A TATALUI CERESC, ONORANDU-VA PE VOI INSIVA, FITI DEMNI DE VOI, DE TARA VOASTRA, DE NOI, DE INAINTASII VOSTRI, DE SACRALITATEA NEAMULUI DIN CARE VA TRAGETI, DE SACRALITATEA DACILOR.
FITI CU ADEVARAT MANDRIA LUMII SI A TATALUI CERESC!
PE VOI, PE CREDINTA, IUBIREA, INTELEPCIUNEA VOASTRA, SE BAZEAZA DIVINITATEA SI EU CONSTANTIN BRANCUSI SUNT UNUL DIN MARILE VOASTRE AJUTOARE, NUMAI SA VA GANDITI SI AM TOTUL PENTRU VOI, NU SUNT SINGUR, SUNT IN SLUJIREA TATALUI CERESC, A LUCRARII SALE DIVINE AICI, PENTRU ROMANIA, PENTRU UMANITATEA INTREAGA, ASA CA AJUTORUL MEU ESTE TOTAL, DOAR SA-L CERETI SI SA-L ACCEPTATI, SA-L PERMITETI, NU VA COSTA NIMIC - TATAL CERESC VA VREA FERICITI SI IMPLINITI!
VRETI SI VOI ACELASI LUCRU!
ATUNCI INDRAZNITI!!!
INDRAZNITI SA FITI LIBERI SI DEMNI, PROSPERI SI MARETI!
SCUMPII MEI,NU VA STA NIMENI SI NIMIC IN CALEA ACESTOR REALIZARI, SUNT DOAR PENTRU VOI!!!
LECTIA PE CARE TATAL CERESC O DA UMANITATII PRIN VOI, ESTE O LECTIE MARE, FITI MANDRI SI DEMNI DE ACEST LUCRU, DAR IN INFINITA ASCULTARE DE DIVINITATE, TOTUL, DAR TOTUL IN RESPECT, ONOARE SI TANDRETE.
VREAU SA COMUNIC CU VOI,CU FIECARE, CARE IMI CERETI AJUTORUL, INCERCATI SI VETI VEDEA CA IMPOSIBILUL NU EXISTA, IMPOSIBILUL ESTE DOAR O ILUZIE A MINTII, ADICA UN MARE FALS,TOTUL ESTE POSIBIL CAND ALEGI, CAND HOTARASTI!
VA IUBESC, VA ASTEPT SI VA ONOREZ,
CU TOATA ONOAREA DIVINA DIN MINE,
AL VOSTRU PENTRU VESNICIE,
CONSTANTIN "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu