luni, 1 iunie 2020

Accesarea vietilor paralele - Hipnoza Regresiva Ana Oprea




"Cristina ne vorbeste despre vietile paralele, intrucat ea are capacitatea de a accesa usor aceste vieti. Ne spune ca prin legaturile puternice pe care le avem cu alte suflete / alte aspecte ale noastre ne putem conecta la constiinta cuiva si sa ne identificam cu experienta acelui suflet ca si cum noi am trai acea experienta. Acestea nu sunt vieti paralele ci doar accesari ale informatiilor altor suflete. Exista in schimb vieti paralele ce ne apartin. Aceste vieti apar paralele in timp si spatiu, dar in realitate nu exista un timp sau un spatiu pentru ele. Le poti plasa in timp si spatiu acolo unde constiinta ta are acces, in functie de ce vrei sa schimbi. “Pot sa ma duc in anul 1000 si sa schimb un anumit aspect sau o viata intreaga sau o legatura, daca persoanele care ar fi afectate de asta, isi dau acordul si daca este in beneficiul amândorura”.
La sfarsitul sesiunii, Cristina ne spune: “Sunt pregatita pentru viata asta si pentru orice viata. Hai sa traim!”.
57-RO Cristina, Accesarea vietilor paralele - #HipnozaRegresiva #AnaOprea
Cristina solicita aceasta sesiune, pentru a vedea daca exista o cauza #ezoterica pentru faptul ca dupa un an in care parea ca se instalase menopauza, constata revenirea menstruatiei, incepe sa aiba vise repetitive cu tatal fiului ei, cu care a incheiat de mult timp relatia in plan fizic, nu reuseste sa aiba relatii cu alti barbati, si are multe accidente in care este afectata indeosebi partea stanga a corpului.
In mediul hipnotic, Cristina apare impartita in doua, partea stanga fiind intr-o capsula pe ceea ce pare a fi o nava #extraterestra. Aceasta impartire, pare sa se fi produs cu 2 luni anterior sesiunii, cand in plan eteric, ea este “trasa” printr-un portal de catre entitati #umanoide, iar in plan fizic ea sta asezata la un birou si are o perioada de “absenta” cu durata de 3 minute. Implantele care se instaleaza in #CorpulEteric, ii afecteaza #clarviziunea, ii produc dificultati de exprimare si ii sterg fragmente de memorie.
Descoperim cum Cristina a mai trecut de cateva ori prin procese asemanatoare de impartire a corpului eteric, atat in viata curenta, cat si in #VietiParalele. De fiecare data, acestea au avut legatura cu rezolvarea unor situatii prezente in relatii cu alte persoane. De aceasta data, ea are de inteles si transformat o situatie nerezolvata in legatura cu tatal copilului ei. Prin intermediul acestei relatii, cei doi apar interferati de e entitate de tip umanoid, iar Cristina apare hibridata cu 50% ADN umanoid. Aceasta situatie a inceput intr-o #ViataAnterioara, cand partenerul ei a dorit sa incheie relatia, iar Cristina nu a fost pregatita pentru acest pas. Pe parcursul a 19 vieti, ea il atrage in campul ei energetic si in planul ei de viata. Relatia dintre ei urmeaza un pattern de tradare, parasire sau abandon si produce un blocaj in energia feminina a Cristinei. “Exista blocaje in exprimarea mea ca femeie prin #EnergiaFeminina si nu este nimeni responsabil decat eu, de faptul ca nu pot avea relatii implinite si tendinta mea este sa le inchei. Mai bine sa le inchei si sa am eu controlul, decat sa se ajunga in punctul in care ei aleg sa plece”.
Cristina ne explica ca impartirea este creatia ei, pentru a putea opera din doua planuri concomitent. Umanoidul apare ca fiind o creatie a subconstientului ei, care se formeaza pe baza unui spirit ce colaboreaza cu ea, pentru ca ea sa ajunga la constientizarea situatiei si sa o transforme.
“Aceasta este #constientizarea mea: ca fiecare are puterea unica si libertatea naturala, fara ca eu sa am un drept sa intervin in deciziile si libertatea cuiva si invers. Eu imi doresc sa fiu libera si atunci trebuie sa acord aceasta libertate oricui, scot invinovatirea si critica fata de aceasta situatie si prin asta se anuleaza si se dizolva/dispar implantele din corpul meu eteric si dispare si aceasta entitate, pentru ca este o creatie a mea si ramane doar un spirit ce nu-mi apartine si nu-l doresc in campul meu, indiferent care au fost motivele pentru care el a acceptat sa ma ajute si sa co-existe cu mine in aceasta creatie.
“Ma eliberez pe mine si il eliberez pe el...suntem fiecare in sfere diferite...eu devin uman, acel spirit nu ia nici un corp, nici un ADN, ramane pur si simplu ca o energie.”
“Se deschide sfera mea si ma conectez cu sinele meu, pentru ca acest proces nu ar fi complet daca eu nu as intelege si nu m-as conecta la puterea mea interioara si la sinele meu superior si nu as intelege ca sfera se creeaza doar pentru protectia in planul 3D si ca in rest, noi nu suntem in pericol si atunci nu avem nevoie de aparare, de protectie”.
Ulterior, Cristina ne vorbeste despre vietile paralele, intrucat ea are capacitatea de a accesa usor aceste vieti. Ne spune ca prin legaturile puternice pe care le avem cu alte suflete / alte aspecte ale noastre ne putem conecta la constiinta cuiva si sa ne identificam cu experienta acelui suflet ca si cum noi am trai acea experienta. Acestea nu sunt vieti paralele ci doar accesari ale informatiilor altor suflete. Exista in schimb vieti paralele ce ne apartin. Aceste vieti apar paralele in timp si spatiu, dar in realitate nu exista un timp sau un spatiu pentru ele. Le poti plasa in timp si spatiu acolo unde constiinta ta are acces, in functie de ce vrei sa schimbi. “Pot sa ma duc in anul 1000 si sa schimb un anumit aspect sau o viata intreaga sau o legatura, daca persoanele care ar fi afectate de asta, isi dau acordul si daca este in beneficiul amândorura”.
La sfarsitul sesiunii, Cristina ne spune: “Sunt pregatita pentru viata asta si pentru orice viata. Hai sa traim!”.
Ii multumim Cristinei pentru procesul de constientizare pe care l-a facut in aceasta sesiune si pentru acordul publicarii acestei inregistrari.
Urmariti-ma pe Facebook:
https://www.facebook.com/Ana-Oprea-20...

Pentru informatii si rezervarea unei sesiuni:
E-mail: info@anaoprea.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu