luni, 24 februarie 2020

Adamus Saint-Germain - Time Out with an Ascended Master



CE ESTE SHAUMBRA (THE CRIMSON CIRCLE) https://www.crimsoncircle.com/
SHAUMBRA se numesc spiritele care sunt venite si intrupate pe TERRA in scopul indeplinirii unor MISIUNI de raspandire a LUMINII DIVINE, a EVOLUTIEI SPIRITUALE.
Toti SHAUMBRA sunt emisarii si emitatorii luminii divine in spatiul dimensional terestru. In prima noapte a lecturarii, am avut un vis, inspre ziua. Se facea ca urcam un munte si deodata muntele imi era cunoscut, era Muntele BUCEGI. Stiam unde ma aflu si imi era drag acel loc si acele vibratii din preajma SFINX-ului. Deodata, o voce din interiorul meu mi-a spus: " PRIVESTE CERUL". Am privit in sus si am vazut o entitate parca formata din nori, o entitate ce imi era familiara ai draga totodata. In clipa aceea stiam cine era, iar in mintea mea auzeam ca un ecou: Tobias Tibias, Tobias." SHAUMBRA - MELFIOR RA

" Cine este TOBIAS? Tobias, este o entitate astrala care se afla acum in corp imaterial, corp energetic de inalta stare vibrationala. El, TOBIAS, a trait oe Pamant in urma cu mii de ani. In Biblie, in Vechiul Testament, in unele editii mai poate fi citita " Cartea lui Tobit" . Aflam acum ca cel care atunci se numea TOBIT, acum il numim TOBIAS si se afla in alt spatiu dimensional, avand CORP DE LUMINA, iar cel care atunci era fiul lui TOBIAS, acum se numeste GEOFFREY HOPPE, numit si " CAULDRE" si este fiinta umana terestra prin care TOBIAS transmite pamantenilor ceea ce trebuie sa afle ei in aceste vremi de tranzit, spre cea de-a patra DIMENSIUNE

Iata ca avem confirmarea ca un spirit vine la intrupare pe TERRA de nenumarate ori si ca spiritele prefera sa vina la intrupare in mijlocul acelor fiinte langa care au mai convietuit si in alte vieti anterioare si timpuri." SHAUMBRA – MELFIOR RA



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu